Ik moet even m'n verhaal kwijt want ik kan aan niets anders denken. Ik ben nu een dikke dag overtijd en eigenlijk meer want ik heb normaal een cyclus van 26-27 dagen. Het is nu dag 29. Ontzettende buikkrampen waardoor ik steeds denk: ja, nu begint het! Dus ik loop steeds naar de WC, maar niets.... Ook aan de diarree, misschien heb ik wel gewoon een buikgriepje. En dan nu het meest vreemde: mijn vriend is twee jaar geleden gesteriliseerd...... Aan de ene kant merk ik aan mezelf dat ik nu teleurgesteld zou zijn als ik toch nog ongesteld word. Maar oh, wat zal het mijn en ons leven op z'n kop zetten. Ik ga maar weer voor de duizendste keer naar de WC......
Ik durf geeneens hier in het dorp een test te halen Misschien maar even vanmiddag een testje halen, inderdaad... Pffff...
of een test via internet bestellen als je niet herkend wil worden bij het kopen ervan Maar wat spannend...je hoort wel vaker dat de zaadleiders zich kunnen herstellen na een vasectomie.
Maar dat gebeurt toch maar heel weinig dacht ik? 1 op de 2000? Ik moet wel zeggen dat ik van mijn andere 3 kindjes ook meteen zwanger was. Wat dat betreft is 1 ontsnapt zaadje al gevaarlijk bij mij
Ik had een buurvrouw en bij haar is het ook gebeurd. Ja het zal wel een kleine kans zijn neem ik aan, maar daarnaast heb ik ook een collega die het is overkomen. Ik heb het verder nooit gehoord. Ik hoop dat je snel zekerheid hebt!
Spannend, ik ben benieuwd. Zelf haalde ik action testen. Voor mijn gevoel voor was dat anoniemer dan bij de drogist. kom zelf ook uit ons kent ons dorp /stad
Als ik ziek ben of koorts heb dan is mijn cyclus ook veel langer/ontregeld. Hoeft niets te betekenen maar ik zou gewoon een test doen!