Wat vinden jullie daarvan? Zouden jullie dat doen? Waarom wel/niet? Het hoeft natuurlijk niet te gaan om hele nachten in een discotheek/kroeg maar ook om bijvoorbeeld de toppers of een ander festival.
Gewoon festival oid wel. Misschien terrasje en savonds en daarna Door na rustig kroegje ook wel maar echt stappen tot middernacht niet meer. Dat kan na de bevalling wel weer.
Ligt eraan hoe je je voelt Zolang ik niet ergens op een kluitje hoef te staan dan zeker wel. Gezellig toch. Zeker met mooi weer ben ik gek op festivals. Maar lichamelijk kan ik dat nu gewoon echt niet helaas anders was ik nog gegaan.
Met jouw termijn dacht ik nog van wel... Maar nu vele harde buiken verder heb ik er geen fijn gevoel bij. Heb mijn kaartje van Toppers verkocht en ook Guus Meeuwis laat ik helaas aan me voorbij gaan. Baby schijnt er ook stress van te krijgen en dat vind ik onnodig eigenlijk... Puur om mezelf een plezier te doen.
Ja hoor kan wat mij betreft prima Alleen een zwangere vrouw met een dikke buik in een kroeg wat blauw staat van de rook of dansend op de bar vind ik minder geslaagd
Waarom niet, na de bevalling zal het ook stukken minder worden. Althans, als je niet om dde 14dagen je beeb dropt bij je ouders c.q oppas... Lekker doen hoor als je je goed voelt!
Ja hoor, ik vind het nog heerlijk om uit te gaan! Inderdaad niet tot middernacht in een discotheek, maar voor een drankje in de kroeg of een concertbezoek of iets dergelijks ben ik nog zeker te porren Helemaal op jouw termijn zie ik geen bezwaar. Tenzij je je er niet goed bij voelt, dan moet je het niet doen!
Doen wat voor jou goed voelt! Ik zou alleen oppassen met (te) vaak in (te) hard geluid gaan staan. Dat kan wel schadelijk zijn. Of zoiets gebruiken
Mwah, zover als ik nu ben zou ik het zeker niet meer doen. Vooral omdat wij liefhebbers zijn van iets hardere festivals. Een aantal jaar geleden in het beginstadium van mijn zwangerschap naar een festival geweest. Doodmoe, misselijk en een schuldgevoel door de harde muziek haha
Ik ga gewoon nog naar salsafeestjes/avonden. En festivals ben ik ook nog te vinden Kan geen kwaad volgens mij, ligt er alleen aan of je het zelf allemaal red met staan enzo...
Wij zijn ook nog naar een festival geweest vorig weekend. Schijnt dat vanaf ongeveer 30 weken een kind er stress van ondervind. Ik merkte wel duidelijk dat de harde muziek niet goed viel. Veel drukke bewegingen etc, en ook het lange staan kon ik niet goed hebben. Ik voelde me ook niet erg prettig daar. Wat ik idd hierboven al eerder las, een soort van schuldgevoel ofzo Veel later dan 30 weken zou ik het ook niet meer doen persoonlijk. Maar op jouw termijn heb ik ook gewoon concerten bezocht. Als je het lichamelijk aan kan zou ik zeggen; waarom niet.
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb namelijk kaarten gekocht voor een feest (toen was ik nog niet zwanger ) en dat is dus volgend weekend, van 12.00 tof 23.00 en heb er best zin in, heb alleen moeite soms met lang staan maar ik ga dan gewoon op de grond zitten en het is niet ver weg dus als het niet gaat ga ik naar huis. Heb alleen soms wel t idee dat mensen het totaal niet vinden kunnen maar denk inderdaad dat juist Door mijn termijn het nog goed kan, bij 30+ weken zou ik het sowieso niet snel doen.
Nee ik voel me daar niet fijn bij. Ik had een kaartje voor dutch valley waar ik altijd samen met een vriendin heen gaat. Maar ben dan 36 weken zwanger dus leek me geen slim plan
Bij jou termijn zou ik idd gewoon lekker naar het feest gaan! Ik heb in het begin van mijn zwangerschap nog op een festival gewerkt, slechter voor mijn oren dan voor de beeb Na de 30 weken denk ik dat het zwaarder gaat worden, en dan is het ook afhankelijk van het soort feest waar en of ik heen zou gaan. En als mensen het niet vinden kunnen, moet je daar lekker schijt aan hebben vind ik. Kan moeilijk je hele zwangerschap geen leuke dingen doen en niet naar feestjes oid gaan Veel plezier, en je lichaam geeft het vanzelf aan
Ik sluit me aan bij een heleboel; met jouw termijn zou ik het ook lekker doen als je je goed genoeg voelt. Misschien iets sneller gas terug nemen dan je zou denken. Bij mij komt de 'kater' altijd de volgende dag pas... Ik ben met 13 weken heerlijk bij een concert van Anouk geweest. Dat ging prima. We hadden wel zitplaatsen, anders had ik het niet gedaan.
Ik vind het een no go. Er zal maar wat gebeuren, je weet nooit hoe mensen zijn die wat gedronken hebben/ drugs op hebben. Onvoorspelbaar! Tevens vind ik het niet uitzien, je kiest voor een kind en dat je dan niet opstap kunt hoort erbij. Ook denk ik dat harde geluiden niet echt bevorderlijk zijn voor zn kleine in je buik. Maargoed, dit is mijn mening. Tuurlijk een verjaardag of iets kan wel, maar in een volle kroeg die blauw staat van de rook of een festival vind ik niet kunnen.