baby voelen bij 14 weken!??

Discussion in 'Zwangerschap' started by Magree, Dec 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Magree

Magree Actief lid

Oct 6, 2015
    138
    0
    16
    Hallo dames,

Ik ben 14,4 weken zwanger van mijn eerste kindje.
    En ik voel hem heel duidelijk bewegen sinds vanmorgen!
    Van de week een echo gehad en mijn placenta bleek achter liggen gelukkig! De echoscopist zei dat het toch nog maximaal 4/5 weken zou duren voordat ik hem voel.
    Meer mama's die hun baby al vroeg voelden, en ook bij hun eerste?
    Ik ben benieuwd

Xx

2. lovelie

lovelie Actief lid

Oct 12, 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel sinds gisteren wel een bepaald gevoel Li onder in mn buik tv mn baarmoeder...maar geen id of dat er mee te maken heeft
    ...wat voel je dan precies en waar? Ik ben nu 14 wkn

3. Magree

Magree Actief lid

Oct 6, 2015
    138
    0
    16
    Lovelie,

Als ik op mijn zijde lig, dan voel ik duidelijk beweging in mijn buik, ik had dat al met 13 weken en dacht dat mijn darmen waren. Maar nu voel ik dat het krachtiger word en absoluut niet mijn darmen, ervaar jij dat ook zo?

4. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    3,645
    1,251
    113
    randstad
    Ik voelde het ook met 14 WK al

5. lovelie

lovelie Actief lid

Oct 12, 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb alleen als ik op mijn linker zijde lig...en dan voel ik het links onderin mijn buik.heb het al 2 dgn en voelt niet zoals wanneer ik last van mij darmen heb....soort plopjes ogzo. ..weet nie precies hoe ik het uit moet leggen...dacht zelf misschien dat het mijn banden waren, maar het is alleen links en alleen als ik lig, daarom ben ik zo benieuwd hoe het voelt haha

6. Bebis

Bebis Actief lid

Mar 3, 2015
    189
    52
    28
    Ik voel ook wat als ik op mijn linkerzijde lig en de linkerkant van buik met mijn hand ondersteun. Kleine plopjes inderdaad, haast soort vlindertjes ofzo? Denk ook dat het de baby is maar ik lees overal dat dat pas in een later stadium voelbaar is?

7. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

Oct 6, 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Van mijn eerste voelde ik het duidelijk met 16 weken echt schopjes mn 2de met 13 weken en nu de 3de met 11 weken. Dus kan zeker wel hoor

8. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

Mar 24, 2013
    1,909
    387
    83
    Ik bij mijn eerste met 15,5 weken (voorliggende placenta), de tweede nu met 10-11 weken al!! (Achterliggende placenta).

9. Magree

Magree Actief lid

Oct 6, 2015
    138
    0
    16
    Waaw wat bijzonder zeg! Dat we onze kindjes al zo vroeg voelen.
    Ik heb het idd ook op mijn linkerzijde, zal toch eens vragen aan de verloskundige wat dat inhoud, omdat jullie het ook al op links voelen. In dat geval geniet ik er heerlijk van, al zijn het mijn darmen. Ik hou vast dat het mijn liefdesbaby is ♡♡ geniet er van mama's!
    Het is het mooiste wonder ooit♡

10. lovelie

lovelie Actief lid

Oct 12, 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mn darmen zijn het zeker weten niet. Heb er nml al enkele dgn last van en veel/vaak last van mn darmen gehad ivm onregelmatig werk. Dit voelt echt alsof er iets van binnenuit ergens tegenaan duwt. Heel anders als met mijn darmen. Dus of het is die kleine spook in mn buik of ik heb erg gelijk en voel weinig pijn /last van bandengroei (alleen aan 1 kant is dan ook weer vreemd bij bandengroei denk ik...)

11. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

Jun 30, 2015
    4,824
    2,249
    113
    Ja, had ik zekerweten ook!! Alleen t kan zomaar weer een tijd weg zijn, t is nog heel klein en ligt dan lekker ergens vrij, waar jij m ineens niet meer.voelt. Dus niet van schrikken hoor!

12. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Kan volgens mij best, voelde hem vanaf 15 weken precies al kriebelen in mijn buik.

Share This Page