Ben nu 16 weken zwanger en is nog niet echt aan me te zien dat ik zwanger ben. Alleen pas ik mn broeken niet meer, vooral savonds krijg ik ze met geen mogelijkheid dicht. Is het niet een beetje vreemd om nu met mn minibuikje zwangerschapsbroeken te kopen? En waar moet ik op letten bij het kopen van zwangerschapskleding, Kan ik dan gewoon mijn eigen kledingmaat aanhouden of zal ik ook op andere plaatsen aankomen en kan ik beter een maatje groter kopen?
nee hoor,gewoon kopen!Ik heb ze zelfs nu al aan omdat me andere broeken gewoon niet lekker zitten met de knoop dicht!ik heb dezelfde maat als altijd,is volgens mij ook het advies(gewoon ff passen in de winkel wat het lekkerste zit)
ik heb me zwangerschapskleding gekocht met 8wk omdat ik bijna niet meer in me broeken kon, je met een elastiekje om de knoop haha. gewoon doen hoor. ik kocht het trouwens een maat groter en ben blij toen want op het eind kreeg ik een broek nog maar net over me billen heen. de meeste broeken kun je verstellen en kun je dus in het begin op zijn straks zette
Hoi hoi, Ik heb ze ook vrij snel gekocht en wat een verademing. Ze zitten heerlijk want een gewone broek (maatje groter of niet) zit gewoon minder met dat buikje. De knopen drukken in je buik. Daarbij heb je met zo'n band om je buik veel meer steun en dat is wel lekker voor je rug en buik. Vooral als je ook last hebt van bandenpijn.
ik had er ook al 2 met 8 weken omdat ik mn eigen broeken alleen nog met gulp open aan kon. gewoon kopen hoor, zit veel lekkerder
Het zit gewoon veel lekkerder toch? Dus ik zou het gewoon doen als ik jou was. Het enige is dat toen ik nog een piepklein buikje had, alles wel ontzettend afzakte, zelfs verstelbare kleding. Pas nu heb ik dat niet zo erg meer.
Gewoon opzoek gaan naar kleding die lekker zit! Ze kijken in een zwangerschapswinkel echt nergens van op. Ze zien zoveel verschillende buikjes! succes, Mayke
Wat Mayke zegt klopt. Gewoon doen hoor, zwangerschapsbroeken. Zit veel lekkerder, en je hebt er de rest van je zwangerschap nog wat aan, want je buik zal nog wel wat uitdijen.
Ik had er gisteravond voor het eerst één aan, maar vind het vreselijk zitten. Die band die om je buik zit gaat nog alle kanten op! Die blijft gewoon nog niet hangen. Er bestaan zwangerschapsbroeken van Noppies, waar geen buikband aan vast zit, maar die je wel de hele zwangerschap kunt dragen. Ik zou dan voor zoiets gaan! Geloof me, die buikband is waardeloos als je nog maar weinig buik hebt... Ik heb ook nog nagenoeg geen buik.
als je een wat duurdere broek koopt kun je de band ook met elastiek verstellen erg handig als je nog maar een klein buikje hebt!
Ik heb nog helemaal geen zwangerschapskleding. Ik pas nog steeds al m'n broeken, bij mij valt er ook nog bijna niks te zien. Het lijkt wel of ik af val, i.p.v meer aan kom. Want sommige broeken zakken ook een beetje af.
Ik heb ze met 12 weken gekocht. Voelde me wel raar hoor, op die afdeling, zonder buikje, met van die bolle dames naast me . Maar ik heb ze twee weken later toch echt nodig gehad. Kreeg groeispurt op mijn vakantie, had ik ook deels verwacht, vandaar dat ik zonder buik al shopte .
Gewoon kopen als je je er beter en lekkerder bij en in voelt. Ik heb nog mijn gewone broeken aan. Een paar pas ik niet meer, en een paar zitten wat strakker. Maar eerlijk gezegd weet ik nog heel goed dat ik de vorige keren die kleding na een tijdje best zat was. Dus ik wacht nog even, zolang het niet hoeft.
Heb sinds vorige week ook zwangerschapskledij aan. Maar ik heb WEL last gehad met gepaste broeken te vinden. Bij mij klopte het totaal niet van dezelfde maat te nemen. Normaal heb ik 36-38, maar nu is een 36 mij veeeeel te groot rond mijn benen en billen, de band op mijn buik paste steeds perfect. De enige winkel waar ik mijn "ideale" maat vond (wel gewoon een 36, dus verschilt echt wel enorm van merk tot merk) is H&M. Nu zitten mijn zwangerschapsbroeken lekker rond mijn benen en billen. Maar ik denk wel dat ik een uitzondering ben met de last met het vinden van de juiste maat, want de verkoopsters zeiden stuk voor stuk dat het raar was.
Ik heb gewoon een stukje knoopselastiek door het knoopsgat gedaan en daar maak ik m'n knoop mee dicht niemand die het ziet en zit nog steeds lekker
Ik was vandaag ook bij H&M voor een zwangerschaps spijkerbroek maar die zaten echt voor geen meter bij mij! Buikband was wel goed, maar ze vielen zo laag op de heupen, had de hele tijd gevoel dat ik de broek moest optrekken. Tinkerbel
Sommige zwangerschapsbroeken zijn idd klote. Je loopt er de hele dag aan te hijsen omdat de band te los zit of hij gewoon afzakt. Nu heb ik bij Miss Etam een zwarte stretchbroek gekocht met band, die echt perfect zit en nul keer afzakt. Hij was 39,95. Misschien een aanrader? Ze hebben hem vanaf maat 36 tot geloof ik 46 of 48...