nieuwsgierig

Discussion in 'Zwangerschap' started by cindypascal, Oct 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cindypascal

cindypascal Actief lid

Sep 26, 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    oh.... ik ben toch zo benieuwd, ik wil dolgraag weten wat het wordt, JONGEN of MEISJE!
    bij de 20 weken echo konden we het niet goed zien, maar die dame zei dat hyet voor 80% zeker een meisje zou worden, maar ik geloof het allemaal niet zo.
    Zou wel helemaal geweldig zijn, dan hebben we een jongen en een meisje.... 2 jongens is ook super hoor.
    volgende week zaterdag(3 nov.) hebben we een pretecho en dan hoop ik het wat zekerder te weten.
    Kan haast niet wachten.......

Groetjes cindy

2. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    En dát heb ik dus ook! Kan niet wachten! Wat ik me dus ook afvroeg..vanaf wanneer zou je het geslacht al kunnen zien? Ik ben nl aanstaande zondag 16 weken zwanger en zat er aan te denken om een echo te laten maken omdat ik het echt heel graag wil weten. Nu zou ik natuurlijk op de 20 weken echo kunnen wachten maar pffff dat duurt (in mijn ogen dan) nog zo langggg en dan is het maar afwachten of ze t wel zien aangezien ik heb gehoord dat ze daar niet speciefiek op zoek naar gaan. Zou een echo met ruim 16 weken al kunnen laten zien wat het wordt of is dat nog echt te vroeg?

Liefs Jessy

3. cindypascal

cindypascal Actief lid

Sep 26, 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    Bij mijn zoontje konden ze met 19 weken al heel goed zien wat het was, maar die lag dan ook met zijn benen wijd vol in beeld.
    bij mijn 20 weken echo nu, lagen de benen dicht over elkaar heen, dus kon je het heel slecht zien.
    Ik zou nog even volhouden en wachten op de 20 weken echo.
    Een pretecho is echt niet goedkoop en het mooiste is een 3d echo met 23- 30 weken.
    Voor jou duurt het nog langer als voor mij, ik hoef nog maar een weekje.
    Ik denk dat we het bete gewoon maar moeten afwachten haha..

Groetjes cindy

Share This Page