Mijn ongeboren dochtertje lijkt heel erg op haar grote zus te reageren. Als ze thuis is dan is de baby erg druk in mijn buik. Ze was deze 2 weken veel bij opa en oma's aan het logeren en de baby was zo rustig. Gister kwam ze weer terug en de baby was meteen weer meer aan het schoppen. Vandaag was ze haar drukke zelf weer. Is dit herkenbaar??
Hier reageert onze zoon ook sterk op mijn dochter. Ben nu 37 weken zwanger en als ze tegen mijn buik ligt en kletst is hij druk aan het spartelen. Vandaag toen mijn dochter en ik samen in bad zaten was het wel een heel druk feestje in mijn buik. Ben benieuwd hoe het gaat als hij er is en hoe ze op elkaar reageren. Vooral voornamelijk mijn dochter natuurlijk in het begin.
Mijn vader heeft als hij enthousiast word een harde bulderende stem. Als ik bij mn ouders ben en mn vader vertelt een verhaal, word de beeb een beetje bang haha. Ben benieuwd of hij ook gaat huilen als hij na de geboorte mn vader hoort praten haha! Ook schopt ie als mn vriend tegen mn buik praat, zo cute!
Grappig wat Emmaxkus zegt had ik bij mijn eerste zwangerschap maar dan bij mijn broer die een hele harde stem en uitbundige lach heeft. Dacht dat ze in de buik bang was maar het bleek juist enthousiasme te zijn! Ze is helemaal weg van haar oom. Haar broer reageert nu weer heel druk op haar dus verwacht een fijne relatie 😊😊.
Misschien reageer je zelf wel onbewust op je dochter als ze thuis is Dat je hart sneller klopt of dat je toch meer bezig bent dan wanneer ze uit logeren is. En daar kan je ongeboren kindje weer op reageren.
Wat leuk! Ik merkte dat niet toen ze nog geboren moest worden. Mijn oudste huilt altijd wel veel, zeker toen de jongste nog geboren moest worden (oudste was 1,5 toen de jongste kwam). Ik merkte wel dat de jongste hierop niet tot nauwelijks reageerde als de oudste huilde, dat had ze in de buik natuurlijk al zo veel gehoord dat het gewoon normaal was geworden
Heb een tijdje gehad dat als m'n man thuis kwam de baby begon te schoppen. Erg lief was dat! Helaas is die periode nu over.