Beurs gevoel onderbuik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mel7, 8 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al een tijdje last van een zeurend gevoel in mijn onderbuik, dit aangegeven bij VK die hierop antwoorde dat dit normaal zou zijn en vaker voorkomt. Niks specifieks dus. Maar sinds een aantal dagen is het zeer aanwezig en het voelt beurs aan, net alsof ik een te heftige vrijpartij achter de rug heb zegmaar.. iemand hetzelfde gehad en weet misschien waar dit vandaan zou kunnen komen?

2. Jetje1991

Jetje1991 Actief lid

16 mei 2016
    370
    519
    93
    Vrouw
    Ik had dit in het begin van mn zwangerschap regelmatig. Toen was het waarschijnlijk het groeien van de baarmoeder. Maar ik zie dat je al 33 weken bent... weet niet of het dat dan ook nog kan zijn..

3. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    In het begin van mijn zwangerschap had ik meer het menstruatie-achtige gevoel zegmaar, maar dit kan ik daar echt totaal niet mee vergelijken. Sorry voor de info maar het voelt echt net alsof VL een keer te hard met me is omgegaan (alleen hebben we al een tijd geen seks meer)

4. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik had het rond die periode ook, kindje begon toen goed in te dalen. Heeft een tijdje geduurd en daarna werd het weer minder maar voelde niet echt prettig. Weet nog dat ik er toen specifiek over heb gevraagd omdat ik me zorgen maakte dat hij te vroeg zou komen, maar dat was niet.

5. Jetje1991

Jetje1991 Actief lid

16 mei 2016
    370
    519
    93
    Vrouw
    Ja misschien indalen?

6. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Waarschijnlijk heb je teveel gedaan dan. Als ik een dagje druk was dan had ik het ook altijd. Het is net geen harde buik, maar wel lastigsoms

7. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dan zelf ook indalen als ik het zo hoor, al was ze rond 28 weken al wat ingedaald en had ik toen nergens last van. Ik denk niet dat het eraan kan liggen dat ik te veel doe aangezien ik niet werk :)

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik heb er al enige tijd last van en tegen mij werd verteld dat het waarschijnlijk de banden zijn en dat het dan uitstraalt zeg maar. gezien ik heel snel groei vind ik dat niet zo raar. Ik weet niet of het dat is natuurlijk maar dat is mijn ervaring

9. MarTesxx

MarTesxx Lid

2 jun 2016
    52
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik herken dat ook met mijn bekkeninstabiliteit. Ik zou goed je rust momenten pakken.
    Misschien zijn het je bekken.. Indalen zou ook goed kunnen.

10. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Heb ik ook, komt hier van indalen of als ik teveel doe.

Deel Deze Pagina