hoi dames, ik vraag me af ? dames die ong net zo ver zijn als mij???+- 9 weken....dragen jullie al zwangerschapsbroeken en bh's?? want ik kan bijna mijn broeken niet meer aan nou eigenlijk al niet meer dicht...en omdat me buik zo opgezwollen is beginnen mij bh onder me borsten strak te zitten..... hebben jullie al zwangerschapkleren??zal ik ze ook al zo vroeg aanschaffen??
Ik was 6 weken zwanger en toen kon ik mijn eigen broeken ook al niet meer aan, dus hier ook al vroeg in de zwangerschapskleding, maar dat schijnt normaal te zijn bij de 2e.
ik kreeg mijn broeken met 8 weken niet meer dicht, toen heb ik eerst een tijdje met een elastiekje door het knoopsgat rondgelopen, ik heb maar veel jurkjes en zo'n maillot aangeschaft en langere truitjes en dan laat ik t knoopsgat gewoon open staan
Ik heb mijn zwangerschapskleren nog niet aan. Maar ik ben meer een uitzondering. Mijn buik groeit niet sneller terwijl ik ook voor de 2e keer zwanger ben.
ik draag me broeken nog wel maar truitjes niet meer... me truitjes.. heb een paar zwangerschaps truitjes en verder gewoon langere truitjes... me broeken zijn van die hele lage met een ritsje van 2 cm hihi dus die kan ik onder me buik duwen heel handig ben wel stevig aan het aankomen :S moet maar is gaan opletten wat ik eet .. woog 59.5 toen 55 nu 60 61 ... woepsss
O ik ken het! Ik had voordat ik wist dat ik zwanger was al nieuwe BH's gekocht (vond het wel vreemd dat dat nodig was..) en bij 8 weken konden veel van mijn broeken al niet meer dicht en had ik een elastiekje nodig. Bij 10 weken ben ik zachtjes aan zwangerschapsbroeken aan gaan doen...
Ik heb al wel een paar grotere BH's gekocht. Mijn borsten groeien in 1x erg hard, en pas mijn eigen BH's al niet meer. Ik ben net 12 kilo afgevallen, waardoor al mijn broeken zeer ruim zitten. Heb nog wel even ruimte over
Ik had vooral al snel nieuwe bh's nodig alles knalde er gewoon uit.. Zw-broeken met een ruime 9 weken gekocht, ik paste nog wel een paar broeken die normaal gesproken erg ruim om me buik zaten. Maar dat waren ook vrij lage broeken dus duwde ze onder mijn buik. Met 17 weken heb ik van al mijn oude broeken afscheid genomen.. het knelde en ging zeer doen. Toen heb ik ook een hoop nieuwe lange shirtjes gekocht aangezien overal me buik onderuit kwam, en anders wel me borsten aan de bovenkant (erg charmant..) Gewoon nieuwe kleding aanschaffen wanneer het niet lekker meer zit hoor!
Met de eerste zwangerschap droeg ik voor het eerst positiekleding toen ik 17 weken was, met de tweede zwangerschap al met 8 weken!
Ik heb toen ik 10 weken zwanger was mijn eerste zwangerschapskleding gekocht en ben het toen ook gaan dragen. Mijn kleding paste eigenlijk al niet lekker meer, maar ik wilde de 2e echo afwachten en die was met 10 weken
Ik zie dat het je 2e kindje is, bij mij zaten mn broeken ook al heel snal niet meer lekker en zeker mn bhs heb ik snel omgeruild... Gewoon doen wat het lekkerste zit, je hebt tegenwoordig hartstikke leuke zskleding dus waarom niet
Bij een tweede schijnt het buikje inderdaad veel eerder te komen. Maar ik had met 11 weken ook al zwangerschapsbroeken aan hoor. Ik had al een beetje een buikje en was zo strontmisselijk dat ik die strakke broekbanden van mijn normale broeken echt niet meer kon verdragen en met elastiekjes bleef de boel gewoon niet zitten. Dus heerlijk vroeg zwangerschapsbroeken gekocht! Nadeel is nu ik een echt grote buik heb, ik al de meeste broeken niet meer pas. Gelukkig is het zomer en kan ik rokjes aan, die veel lekkerder zitten nu het warm is...
Het is mijn eerste, maar moest na 5 weken al mijn eerste meegroeibh kopen, omdat het enorm ging groeien. Nu vorige week bij 14 weken de tweede gekocht en weer een maat groter. Bij een week of 11 eerste positiebroeken gekocht en zo nu en dan gaan dragen.
Ik was rond de 8/9 weken zwanger en kreeg met geen mogelijkheid mijn broeken meer dicht. Heb toen een paar broeken van een vriendin gekregen en wat nieuwe gekocht. En ik moet zeggen ze zitten heerlijk!
Ik ben gewoon van mening dat je gewoon moet dragen wat je het lekkerste zit. Ik denk dat ik ook al wel snel weer mn broeken op ga zoeken want zodra ik denk dat het me te strak zit word ik geirriteerd. Dus gewoon aan doen wat je lekker zit ook al ben je 6 weken zwanger.Groetjes tamara
ben nu 10 weken en 3 dagen en draag ook al zw broeken bh nog niet dat gaat tot nu toe nog redelijk in de avond na werk gewoon bh uit en lekker zonder werkt voor mij ook nog prima groetjes dani
Bij de tweeling liep ik met 7/8 weken in positiekleding. Nu zit mijn eigen kleding echt niet lekker meer maar vind het zo raar om positiekleding te dragen. Ben pas 6 weken
mijn broeken beginnen al strak te zitten om de buik en hetzelfde bij t-shirtjes. heb het gevoel dat het mijn maag ook niet bevordelijk maakt.. ik ga van het weekend wat ruimere kleding kopen. vind het spannend om echt voor zwangerschapskleding te gaan!
@ bh's ik had maat 75 c draag nu 75 E en dan ook nog zwangerschaps bh's anders hangen ze er nog aan alle kanten uit het is niet normaal meer.. :O iedereen die ik zie zegt jeetje wat zijn je borsten groot niet eens me buik whahaha
Ik had met 6wkn al positie broeken aan.......een de meeste die ik toen gekocht heb kan ik nog steeds aan hoor En ik heb met 7wkn andere BH's gekocht omdat ze toen wel hele erg te klein begonnen te worden