zwangerschapsvitamines

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dorisn, 8 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik ben dan nog wel niet zwanger maar ben toch al begonnen met het slikken van extra vitamines.
    ik gebruikt puur mama van vsm maar ik kan heel slecht tabletten slikken en maal ze fijn en doe ze door de yoghurt.
    nu is het probleem dat ik iedere keer als ik mn vitamines heb genomen ik last heb van mn darmen (ben er nu mee gestopt en het is over).
    toen ik zwanger was van alyssa heb ik deze vitamines ook geslikt en had ik nergens last van.

heeft iemand hier ervaring mee?

of weet iemand hele kleine zwangerschapsvitamines?

liefs doris

2. hiranthi

hiranthi Actief lid

14 jul 2009
    109
    0
    0
    Eigenaresse illutic WebDesign
    Ik gebruik de speciale zwangerschapsvitamines van de Etos. Daar zit een omhulsel omheen die je er (volgens mij) redelijk makkelijk af kan halen (dus hoef je niet te malen).
    Maarehm.. die zwangerschapsvitamines zijn voor zwangere vrouwen (bepaalde vitamines hogere doses etc.). Misschien dat dat de problemen met je darmen veroorzaakt.
    Het enige dat je voor de zwangerschap echt moet slikken is foliumzuur en die kun je ook los kopen (had ik ook v/d Etos, waren kleine tabletjes).

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ben ook geen pillenslikker en heb Dagravit. Die zijn niet zo groot.

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik had idd ook kleine foliumzuur tabletjes vóór de zws, en toen ik zwanger was die andere.

Ik heb ook Puur Mama, maar nooit last mee gehad. Die zijn inderdaad ook voor nog niet zwangere vrouwen, dus wat dat betreft zou het niet uit moeten maken. Misschien even een ander merk proberen, of toch alleen foliumzuur slikken.

Deel Deze Pagina