pfffffff die bezorgdheid!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lodi, 8 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lodi

Lodi Lid

3 aug 2009
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Ik weet net dat ik ongeveer 6 weken zwanger ben, heel onverwacht maar super gewenst!
    Ik word alleen gek van bezorgdheid, is alles wel goed, ben ik nog wel zwanger, krijg ik een miskraam...
    Ik kan er zo helemaal niet van genieten! Mijn moeder zegt, ja dat zijn nu eenmaal die moeder gevoelens... Maar toch, het is echt heel erg, bij de kleinste steekjes in mijn buik, denk ik al dat het mis is!
    En ik voelde me de hele tijd opgeblazen, maar sinds gisteravond is dat ineens stukken minder.... Ik leef nu echt naar de volgende echo, die is over een kleine 4 weken...
    Hebben jullie dat ook gehad? en heeft iemand tips?

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik weet het nog maar net, maar dat heb ik ook idd. Bij elke steek ben ik bang dat het loslaat en elke keer op het toilet inspecteer ik alles of er geen rood te zien is. Maar ik heb ook nog helemaal geen symptomen, dus dan is het nog zo abstract. Als je elke dag meerdere keren boven de pot hangt zou ik me iets zekerder voelen. :D

3. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap !

Ik heb deze gedachte ook gehad , is denk ik heel normaal de eerste weken hoor..
    Maar ik zou me er niet al te veel (proberen) mee bezig te houden als ik jou was.
    De stress is zowiezo niet goed voor je baby , en het is voor jezelf ook niet prettig.
    Probeer te genieten van je zwangerschap , want voor je het weet is die kleine er !

Suc6 :D

4. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ik rond die weken echt flinke krampen gehad en was flink bezorgd.. En met 8 weken bloedverloren.
    Ik had met 9 weken een echo en de baby was flink aan het bewegen en alles zag er prima uit!

Probeer te genieten!!( is moeilijk) Maar t komt vast goed!

Sterkte enne geniet ervan!!!!! :D

5. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Die bezorgdheid gaat nooit meer over! (sorry voor het opbeurende nieuws...). Ik dacht bij mijn eerste ook: als hij maar eenmaal geboren is maak ik me vast geen zorgen meer. Maar dat is gewoon niet zo. Het hoort inderdaad echt bij moedergevoelens, het geeft je heel veel geluk maar ook heel veel zorgen! Maar daar moet ik wel bij zeggen dat dat eerste trimester ook gewoon niet de fijnste weken zijn hoor. Dus je gaat je straks vast nog wel beter voelen!

Deel Deze Pagina