Ik ben nu vandaag 6 weken en 1 dag zwanger. Ik had al wat last gehad van oud bloedverlies, maar de echo's waren altijd in orde, gisteren klopte het hartje zelfs. Nu vandaag had ik helder rood bloedverlies, en moest ik terug voor een echo. Nu blijkt er een bloeding achter het vruchtje te zitten. Op de echo is dit te zien als een donkere vlek, in de vorm van een banaan. Het hartje klopte nog steeds. Voor het vruchtje zou dit geen kwaad kunnen, maar het zou nog wel een week of 3 kunnen duren voor dit gedaan is. Zijn er nog die dit gehad hebben of er al van gehoord hebben? groetjes, Timonneke
Ik kreeg met 10 weken een heftige bloeding, maar ik bleek een hematoom achter de placenta te hebben. Nu vloei ik af en toe nog wat bloed.
hoi ik heb nu precies het zelfde ik ben nu 8 weken zwanger en vloei al een tijdje ik ben nu ook al een ruime 2 weken in de ziektewet omdat ik in de thuiszorg werk ik de gyn liever ziet dat ik het rustig aan doe. Maar nog steeds vloei ik ene keer bruin en soms rood Nu moet ik 11 november weer terug voor een echo dan ben ik 9 weken en dan gaan we kijken of de bloeding weg is en tot die tijd doe ik het rustig aan en ga ik niet werken. wanneer mag jij terug? vorige week dacht ik echt dat het over was en dat ik me ukkie kwijt was maar gelukkig klopte er een mooi hartje.
Ik mocht iig gewoon werken omdat t een miskraam niet tegen houd, werd mij verteld :S Maar de meeste hebben dus rust... pff
Ik heb ook rust gekregen. Ik ben vandaag gewoon naar de gyn geweest, en donderdag moet ik naar het fertiliteitscentrum voor een echo. Bij mij is het ook afwisselend rood en bruin bloedverlies. Is er tegen jullie ook gezegd dat het geen gevaar is voor het vruchtje?
Bij mij was er wel gevaar omdat het precies achter de placenta zat, in t ergste geval kon het een acute loslating worden. Gelukkig zit het kleintje er nog steeds en doet ie het super maar ben nog steeds erg bang omdat ik donderdag, vrijdag en zaterdag weer wat bloedverlies had.
tegen mij zeiden ze wel dat er een risico was maar ja die is er eigenlijk de hele zwangerschap door. maar vind het wel een spannende period hoor vooral omdat ik vaak last heb van krampen en dat soort dingen maar ja we houden goede moed
Komt vast goed! De gyn zei wel tegen me dat t al een super teken was dat de kleine er nog zat na zoveel bloedverlies! Het beweegt enorm gelukkig haha
Vloeien jullie continu? Bij mij is het met perioden, soms niets, soms een veeg, en gisteren was het echt wat bloeden.
Van 10 weken tot 11 weken gevloeid waarvan de eerste 3/4 dagen hevig (zware ongie leek het) en de rest bruin. Vanaf 11 tot 15 weken continu gevloeid, donkerrood met bruin. En nu zo nu en dan helderrood bloed maar de hematoom is inmiddels weg dus waar t nu weer vandaan komt... :S