Verschrikkelijk misselijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmuh, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Hoi allemaal

Iemand misschien tips over misselijk zijn?
    Ik sta er mee op en ga er maar na bed toe.

Werk in de thuiszorg, dus rij van cliënt naar cliënt en da's echt de druppel steeds.. Auto rijden

Op internet staat voor dat je op staat crackers eten etc maar dat helpt niet.

Ben nog maar in week 6, dus heb nog wel even te gaan.....

2. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Ja hier nog zo'n klantje;)? Ik heb medicijnen van de huisarts gekregen,omdat ik het echt niet meer volhield .Ik eet inderdaadook crackers,liggend in bed, en dat helpt een heel klein beetje. Maar ook ik heb de remedie nog niet gevonden helaas. Ik ben ook 24 uur per dag misselijk. Ik vooral kleine beetjes, en wat ik gemerkt heb, is dat ik heel erg misselijk kan zijn, en dan juist moet eten. Misschien moetje daar eens op letten, want het lijkt heel tegenstrijdig, maar bij mij werkt dit aan het einde vd dag juist. En nog even door bijten.......:D, meten we helaas allemaal. Heel veel sterkte, en lekker klagen hier hoor!

3. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Zorgen dat je eet voor je honger uit. Als je nog wat eet voordat je naar bed gaat, kan het soms ook wat helpen 's ochtends. Verder kunnen vreemde/onlogische zaken soms helpen. Kauwgom heeft soms een goed effect en ik voelde me vaak beter als ik frietjes at. Terwijl ik die normaal gesproken maar aardig vind, kon ik daar tijdens de zwangerschap geen genoeg van krijgen.
    Verder inderdaad kleine beetjes.

4. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Hier trekt het misselijk van autorijden nu langzaam weg, gelukkig!

5. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Als de huismiddeltjes niet werken en je misselijkheid is bijna niet vol te houden, zou ik eventjes naar de ha gaan en vragen om medicijnen tegen de misselijkheid. Deze werken vaak prima en zorg ervoor dat je veel minder misselijk bent.

6. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hier nog een, maar de pilletjes hielpen hier niet.. het begint nu wat af te nemen maar sochtends en savonds is het nog steeds heftig aanwezig.

7. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Je kunt bij de huisarts emesafene in pillen of zetpillen krijgen. Verder zorgen dat je geen lege maag krijgt en vooral eten waar je trek in hebt. Zo ontbijt ik nog steeds met een twix op bed, enige dat blijft zitten! Ennuh, niets eten wat je tegenstaat!

8. tulip

tulip Niet meer actief

Ja eten waar je zin in hebt ook al is het iets geks. Ik heb,zeker 3 weken geen,avondeten op, nu sinds 3 dagen weer kleine beetjes. Ik had wel een pan soep in porties in de vriezer. At veel bouillon en mariakaakjes.

9. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Het kost me heel veel om wat te eten..
    Zoals avondeten wat jij zegt, bah! Moet er niet aan denken.
    Ik eet het wel, maar vergeleken met wat ik deed.. Komt er nu niet meer zo veel in.. Zit snel vol

Vanochtend wou ik een broodje ham eten *Ben normaal dol op ham* Alleen de geur al moest ik van overgeven.
    Had gelukkig nog niet veel gehad, behalve foliumzuur met water en een paar slokjes chocomelk van me dochter..

Niet echt prettig zo!

Heb nog wat weekjes te gaan dus..

Manlief maakt zich wel erg zorgen '' Dat is toch niet normaal '' zegt hij steeds ha ha..

Deel Deze Pagina