Waar kopen jullie je kleren? Ben zelf nu 10 weken zwanger en merk dat mijn broeken wat strakker gaan zitten
Overal en nergens. Ik heb een paar shirtjes van Prenatal, die sluiten het mooiste aan bij mij. Broeken van H&M zitten bij mij veruit het lekkerste maar heb ze ook van Noppies en Lidl. Lidl is supergoedkoop, mooi skinny en sluit goed aan maar de kwaliteit is waardeloos. Momenteel zweer ik bij de jurkjes van Supermom, vind broeken niet meer zo lekker zitten bij m'n buik.
Ik heb nog niets gekocht maar zag dat ze op veepee nu goede sale hebben van zwangerschapskleding van oa noppies Ik vind het nog te vroeg om te kopen voor mijzelf. let op: deze app installeren op eigen risico (van je portemonnee zeg maar )
Ik draag van mamalicious vaak de broeken en van prenatal de shirts. En ik draag nog 2 broeken van mezelf, van Studio Anneloes. Dat zijn broeken van een soort travelstof en suuuuper fijn bij mijn buik. Geeft geen ondersteuning aan mijn buik maar de baby zit nog vrij hoog dus geen last vsn
Het meeste heb ik van zalando.. daar vind je verschillende merken, is gewoon even kijken wat het beste zit.. jeans + joggingsbroeken heb ik van de h&m, zitten bij mij fijn.