Geschikte buggy emigratie?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Loving, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Ik ben zwanger van onze 3e en in april uitgerekend. Najaar 2015 gaan we emigreren en ik wil een geschikte, lichte maar sterke buggy aanschaffen. Ik zie door de bomen het bos niet meer. :)
    Wat ons tot nu toe aanspreekt: Quinny Yezz, Chicco liteway, Maclaren Globetrotter, Koelstra Twiggy T3.
    Heeft iemand ervaring met deze buggys of met een ander merk wat goed en makkelijk is?

Bedankt!

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Zweer bij MacLaren, wij hebben de jeans. Licht, mooi, praktisch, makkelijk in en uit te klappen en rijd heerlijk!

3. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Koelstra is iig geen aanrader.. Voor kleine eindjes prima maar verder een onding.

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Vaker gehoord ja

5. Roos123

Roos123 Niet meer actief

Ik heb een MacLaren via mp gekocht. Hij kostte maar een tientje, maar ik wilde graag een lichte, makkelijke buggy voor mee te nemen op de fiets. Maar ik vind hem zo ontzettend fijn rijden en makkelijk in en uit te klappen dat ik alleen deze buggy nog maar gebruik.

6. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Ik zweer bij mijn nuna.
    de chicco heb ik gehad maar wat een onding. De maclaren heeft mijn vriendin de techno maar vinden wij allrbei ook een no go.

7. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Hier ook fan van de nuna. Wat een heerlijke buggy!

8. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Maar mag de nuna mee tot de gate?
    Dat verschilt volgens mij per maatschappij?
    Daarom hebben wij een koelstra gekocht maar Mac Laren was beter geweest vermoed ik.. Nuna vond ik ook erg fijn! Alleen hij kam niet zo klein opgevouwen geloof ik.

9. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Bedankt voor jullie reacties!
    De Nuna pepp spreekt me erg aan. Waar we alleen bang voor zijn, zijn de wieltjes. Ik verwacht niet dat we 'gladde' stoepen hebben zoals in Nederland, soms zijn er zelfs geen stoepen. Ik vraag me af of de wielen daarvoor geschikt zijn. Iemand ideeen daarover?

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    kun je dan niet beter voor een kinderwagen gaan met fatsoenlijke banden enzo? dat lijkt me dan veel fijner, over het algemeen zijn buggys niet fijn op zand

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Een mac laren en een ergonomische drager voor tijdens het reizen, winkelen en in slaap wandelen van je kleintje. Onze mac laren is al meegereisd naar Dubai, Oman, Kuala Lumpur en Nieuw Zeeland. Duitsland en Brussel ;)

Edit; het is een techno XT, was een dure wagen maar hij is nu 4 jaar oud, heeft 2 kindjes verzorgd en is werkelijk nog als nieuw! Ook na die meerdere vliegreizen.

12. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Wij hebben een MacLaren Quest, maar in het buitenland gebruik ik alleen mijn ergonomische draagzak. Buggy's en oneffen stoepen vind ik geen fijne combinatie.

Naar welk land ga je emigreren? Dat maakt ook uit natuurlijk qua wegen.

Deel Deze Pagina