*Ik ben de hele zwangerschap al misselijk. In het begin extreem en nu voel ik me nog steeds niet lekker, de 'echte' misselijkheid komt nog af en aan. *Daarnaast al vanaf week 16 dagelijks veel last van maagzuur. *En ik kan een aantal voedingsmiddelen niet meer verdragen (melk, teveel vet, teveel suiker). Dat ligt enorm zwaar op de maag, of ik word misselijk of opgeblazen... Ik vroeg me af wat de ervaringen zijn met deze klachten ná de bevalling. Ik heb wel wat verhalen gelezen over de misselijkheid, die vaak heel snel weg is na de bevalling (binnen 2 uur!). Maar hoe zit t met de rest van de zwangerschapsklachten? Thanx! Iemand die snakt naar een zak chips, een bak ijs en een stuk taart
Bij mij waren ze gelijk na de bevalling weg, vond het heerlijk de eerste nacht zonder maagzuur, ook weer normaal plassen ipv 10 keer per nacht eruit
Ik heb me tijdens de zwangerschap echt beroerd en naar gevoeld! Mijn vervelendste kwaal was benauwdheid. In het begin kwam dat door mijn astma waar ik al jaren geen last van heb gehad, maar door de hormonen wel en later omdat de kleine mijn longen nog fijn drukte! Dus ik kon niet eens lekker bankhangen, moest gewoon recht zitten, verwarming kon ik niet verdragen, bakluchten daardoor ook niet... En ik had last van misselijkheid, hoofdpijn en nog wat kleine kwaaltjes, maar nu na mijn bevalling heb ik nergens last van! Die benauwdheid is als sneeuw voor de zon verdwenen, verwarming kan weer lekker aan, bakluchten kan ik verdragen. Misselijkheid, hoofdpijnen ook weg! Dus hopelijk is dit bij jou ook zo! Ik heb mij in ieder geval in maanden niet zo goed gevoeld als nu! Heerlijk!
Ja dat plassen! Ik mis het echt niet! Ik moest ook zo'n 10x per nacht, zonder te overdrijven. En nu 1x of niet!
Haa! Dat zijn positieve berichten Pijntjes enzo kan me niet zoveel schelen. Dat plassen, rug/bekkenpijn enzo die ik nu ook heb, vind ik niet erg. Als ik me maar niet meer zo beroerd voel en weer lekker kan genieten van eten! Ik hoop ook zo dat ik straks eindelijk echt kan gaan genieten...
Ik was ook altijd misselijk en kon ook geen vet eten verdragen. De eerste maaltijd na de bevalling was zo gek... Ik kon gewoon eten zonder dat ik misselijk werd! Was een heerlijk gevoel. Dat zal jij ook wel hebben hoor. Het is gewoon allemaal wat krap geworden met die kleine in je buik. Voordeel ook meteen dat je niet teveel zal zijn aangekomen....
Ik had tijdens de zwangerschap (al vanaf week 18) ontzettende last van mijn rug. Kon soms maar 200 meter lopen. Een week na de bevalling was dit gelukkig helemaal verdwenen.
Er is echt hoop hoor Maka Ik heb echt weer energie! Alleen mijn voeten werken nog niet mee, maar dat had ik ook pas ná de bevalling gekregen Maar geen misselijkheid meer, geen maagzuur meer en voor mij het fijnst na 3/4 weken was ook de bekkenpijn helemaal weg! Nu nog conditie opbouwen (maar dat komt wel als Ferry eenmaal thuis is)
Ik had zwangerschapsischias, liep bij de chiropractor. Bevalling gehad = ischias weg. En geen maagzuur meer, metéén niet meer! Heerlijk Geniet van die gedachte, het komt allemaal goed.
Wat is dit heerlijk om te lezen....en wat heb ik een zin in een groot stuk chocolade, een grote beker koffie ernaast en.... en.... en... Volgende week donderdag krijg ik de KS en ik heb het menu alvast doorgegeven haha.... Succes meiden met de laatste loodjes!
oooooooooooooh wat een verademing he! Ik was zooooooooo blij dat t maagzuur weg was! Als het goed is ben je overal vanaf...tenminste dat had ik wel
Brandend maagzuur was echt meteen weg. Misselijk van sommige etenswaar ben ik nog een paar weekjes geweest, niet zo heel erg meer hoor, maar het stond me gewoon tegen. Aambeien was ik in 2 weken vanaf.
hou er rekening mee dat je na een ks de eerste dag vloeibaar dieet hebt. Ik zat op oudjaarsdag aan de appelmoes terwijl de oliebollen op mijn nachtkastje stonden voor het bezoek. Heeeel verleidelijk. Maar inderdaad Die pijn in je ribben, maagzuur ed was meteen weg helaas mijn bekkenklachten niet.
ik zat vol met vocht en had een enorme hoge bloeddruk ( zw vergiftiging) mijn bloeddruk was binnen 6 dagen weer op zijn oude peil en ik kon na 14 dagen mijn oude kleding weer aan van voor mijn zwangerschap....... ze zagen mij met de dag slanker worden...
Yep, binnen een uur na de bevalling waren alle klachten weg! Ik kon direct alles weer eten Wat een opluchting en wat kan ik nu genieten, eindelijk!