Dag dames, Ben nu ongeveer 6 weken zwanger en uiteraard helemaal happy ! Heb 31 dec al een echo gehad gezien mijn verleden. Zag er allemaal goed uit....over 2 weken krijg ik er weer één . Dan kunnen ze als het goed is meer zien. Maar, nu ging ik zojuist naar de toilet en had ik tijdens het plassen was druppels bruinverlies....Schrik me uiteraard helemaal rot. Herkend iemand dit ? Heb verder nergens last van....geen buikpijn of wat dan ook. Hoop dat het geen beginnende miskraam is . liefs Swirl
Ik heb ook bruinverlies gehad en zelfs bloed, maar niets aan de hand. Hoeft dus niets te betekenen. Maar als je je zo druk maakt, zou ik even bellen met je vk hoor en anders maandag meteen met je gyn als je daar loopt en je het vol kunt houden. Als het meer word zou ik sowieso even bellen!
Bedankt voor je snelle reaktie... Wacht het nog eventjes af....Misschien blijft het hierbij. Maar als het meer wordt ga ik zeker even bellen.
Kan goed hoor, ik heb er met 5 wkn ook last van gehad en schrok me ook kapot, mijn schoonzus heeft er met 9 wkn ook last van gehad.......maar als je ongerust bent gewoon bellen......
Zolang je geen buikpijn hebt niet teveel zorgen maken....Maar kan me voorstellen dat je voor je eigen gemoedsrust toch even je gyn of vk wil bellen - gewoon doen! Ik heb zelf een bloeding gehad met 13 weken, dat was dan wel rood bloed, niet veel, maar ik was helemaal over de zeik, wel meteen de vk gebeld, echo gehad, alles was goed en dan kun je ook weer verder genieten in plaats van stressen...is ook weer beter voor de baby!
Hoi Swirl, Wat vervelend zeg!!!! Ik heb dit zelf ook vorige maand meegemaakt. Helaas is het bij mij wel geëindigd in een miskraam. Maar de verloskundige zei wel dat het vaak voorkomt en lang niet altijd een miskraam hoeft te betekenen. Iedereen zei me dit. Luister naar je lichaam en naar je gevoel. Dat is helaas alles wat ik kan zeggen. Ik wist meteen gevoelsmatig dat het mis was en mijn kwaaltjes namen ook langzaam af. Ontzettend veel sterkte en toi toi toi. (vriendinnen van mij hebben ook enkele dagen last gehad van bruinverlies en hebben gezonde baby's gekregen...dus dat kan ook!!). Liefs Happiness.
Bedankt voor je reaktie..... Had je zelf meteen buikkrampen ? Heb namelijk verders nergens last van. pfff gek wordt ik ervan
He meid kan me je ongerustheid goed voorstellen hoor! Ik had ook beetje bruiverlies en ook wat lichtrozige afscheiding, zoals een menstruatie bij mij ook vaak begint, maar het is goed gegaan...Er is nu echt nog niets over te zeggen denk ik, heel vaak hoor je dat vrouwen bruinverlies of zelfs bloed, bloedingen hebben en dat alles toch goed gaat.... Het is afwachten, hoe moeilijk ook....Sterkte!!!
thnx .... Als ik gewoon ga plassen heb ik het niet....alleen als ik druk zet zeg maar . En ook niet mega veel ofzo...Let telkens wel goed op of het van kleur veranderd..maar tot nu toe is het echt bruin . Heb nergens last van verder...maar na het berichtje van happines begin ik weer onzeker te raken... Ze schreef dat de kwaaltjes op een gegeven moment minder werden. Heb nu het idee dat mijn borsten lang niet meer zo gevoelig zijn als een paar dagen terug... Misschien maak ik mezelf gewoon gek.
Juist als je er zo op gefocust bent dan zul je zien dat je dingen niet of juist wel gaat voelen..... En er is dus niks over te zeggen....dat is ook zo onzeker! Sterkte en probeer jezelf een beetje afleiding te geven, liefs, Sas