Zwangerschapskwaaltjes, maar vroege test geeft negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sanne1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Heeft iemand ervaring met het volgende: Ik heb wel last van (hopelijk) zwangerschapskwaaltjes zoals vlagen van misselijkheid, borsten veranderen, chagrijnig en hoofdpijn, maar ik heb vanmorgen getest met zo'n test die je een paar dagen voor de start van je periode kunt gebruiken, maar deze gaf negatief aan. De 23ste zou ik mijn periode moeten hebben. Uiteraard kan ik het beste wachten met testen tot de 24ste, maar toch......

2. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welke test had je gebruikt?

3. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Was van het merk Testpoint.

4. leonieke

leonieke Niet meer actief

Dan zit je nu dus 3 dgn voor NOD.
    Ik heb toen 4 dgn voor NOD met Kruidvat 2 voor 5 euro positief getest..
    Niet duur, wel betrouwbaar. Dus als je twijfelt kan ik je deze zeer aanraden..
    Sterkte!

5. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Hoi Sanne, die test zegt mij eerlijk gezegd niks. Misschien kan je die van CB of sensitest proberen en anders nog een paar dagen wachten. Het kan zijn dat je zwanger bent maar nog niet genoeg hcg aan hebt gemaakt.

Kuss Femke

6. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Had de test bij de Etos gehaald. Zie inderdaad hoop positieve verhalen over de test van Kruidvat, dus die maar eens proberen!

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Spannend ik ben benieuwd!

Maar..... je lichaam kan je ook goed voor de gek houden hoor. Ik hoop in elk geval voor je dat je lekker zwanger bent!

8. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Spannend, spannend. Ik hoop dat het raak is en zou inderdaad de 2v5 van de kruitvat proberen. En anders over een paar dagen op of na je nod nog eens. Het kan ook zijn dat je lijf je voor de gek houd, is mij wel gebeurd. Maar ik zal voor je duimen.

Liefs Mamaloe

9. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ik herken het van vorige maand, precies dezelfde verschijnselen.
    Ik dacht toch echt dat ik zwanger was.
    Helaas werd ik gewoon ongesteld.
    Ik had die maand die capsules van etos geslikt, ik denk dat het daar door kwam.

Hoop voor jou toch echt op een positieve test.

10. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Is voor mij de eerste keer dat ik op een forum zit, maar wat een lieve reacties allemaal! Dank je wel! Ik hou jullie op de hoogte....

11. trotseblonde

trotseblonde Actief lid

25 feb 2010
    401
    0
    0
    thuismama
    brabant
    hoi sanne,
    ik heb 6 dagen voor mijn nod licht positief getest met testpoint en met kv2v5,maar dat zegt verder niets hoor het beste is gewoon wachten tot je nod of daarna, je kunt best zwanger zijn, maar gewoon nog te weinig hcg aanmaken voor een test,
    ik had ook al heel snel last van zwangerschaps kwaaltjes daarom heb ik ook niet meer kunnen wachten:):):):)
    en gelukkig positief!
    dus gewoon over een paar dagen weer testen,
    suc6.

Deel Deze Pagina