Vandaag probeerde ik met de autosleutel de voordeur te openen na 4 x drukken op t knopje bedacht ik me pas dat dit niet ging werken...
Zo ,.. hebben jullie even?! ik heb last van stof allergieën en nies dus soms wel 20x achter elkaar! Laatst op 1 dag al 3x in mn broek geplast daardoor! Gelukkig was dit thuis (man aant klussen waarbij hoop stof rond dwarrelde) En idd ook de paniek als ik elders moet niezen dus altijd droog ondergoed mee tegenwoordig serieus gesprek voeren maar totaal niet op (simpele) woorden kunnen komen idd ook de scheten op ongewenste momenten (Nu mensen typen ipv momenten haha) Dat vrienden heel lekker hadden gekookt en ik normaal mn vingers erbij opeet maar nu zat te kokhalzen en t niet weg kreeg ! voel me nóg lullig!! (Gelukkig alle begrip van hun en kreeg wat anders)
Bij de zwangerschap vab de jongste, we liepen naar de plus supermarkt (best een stukje lopen), En had al een paar dagen oefen weeën, eenmaal in de winkel kreeg ik aandrang om te moeten poepen.. Dat dacht ik tenminste, door die druk, kreeg ik heftige oefen weeën, ze leken bijna op echte weeën en begon dus ook te twijfelen.. ik kon nog net een schap vastpakken om weg te puffen, op t moment dat een voorbij komende vrouw vroeg of t wel ging, blies ik uit, en liet me toch een harde scheet Toen zei ik (flink rood aangelopen van schaamte) nu wel weer ja, en mevrouw liep heel gauw door T was wel weer weg gelukkig en kon gewoon naar huis lopen met mn vriend, die was al half in paniek
O, wat een herkenning hier! Ik had tijdens mijn vorige zwangerschap aan het einde regelmatig dat het hoofdje zo draaide in mijn bekken dat ik pijnscheuten in mijn schaambot had (auw!) Dan greep ik automatisch naar mijn kruis en waggelde ik half strompelend en met gekruiste benen verder. Toen dat een keer in de supermarkt gebeurde, dachten ze dat mijn vliezen waren gebroken en dat ik weeën had "Nee hoor, alles gaat goed! Mijn baby is alleen ingedaald en probeert alvast uit te breken"