Zwangerschapskwaaltjes.. Zo vroeg?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kaatjuh, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja slaat nergens op dat ie zo duur is dan. Ik ga wel kijken wat ervaringen van mensen zijn daarmee.
    Dank je wel cindy :D

2. Alita

Alita Niet meer actief

niks te danken!!! is bij topic zwschapstesten en ovutesten!!

3. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zal het es gaan bekijken dan ;)

4. eeva

eeva Niet meer actief

Katjuh, hoe weet jij dat je al een eisprong hebt dan? (ovulatietesten of temperaturen misschien). Ik geef ook borstvoeding al ruim 8 maanden, ben al 2x ongi geweest maar heb nog geen eisprong gehad (volgens experes kan de onvruchtbaarheidsperiodes worden verlengd door de borstvoeding met 2 of 3 cycli, ook komt het wel eens voor dat de menstruatie wel vooraf gaat door een eisprong).
    Ikzelf temperatuur, heb vruchtbaar slijm, voel steken links of rechts (eisprongpijn) baarmoeder ligt hoger en is zacht, maar...... nog steeds geen eisprong!! Dus alle tekens maar helaas is mijn vruchtbaarheid nog niet teruggekeerd!

En idd wat Cindy24 ook zegt, die zwangerschapstest is niet betrouwbaar, kruitvat 2 voor 5 euro is een hele goede!!!

5. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Uhh oke nu zal ik zeker wel heel dom overkomen maar ik heb echt nooit gehoord dat je kan menstrueren zonder een eisprong te hebben. Ik dacht als je ongesteld word dan ben je gewoon vruchtbaar. Hoe weet je dan eigenlijk dat je geen eisprong hebt gehad?
    Ik ben trouwens na mn bevalling gewoon elk keer om de 31 dagen ongesteld geworden. Dus ondanks bv menstrueerde ik gwn normaal.

6. eeva

eeva Niet meer actief

Ik temperatuur, je lichaamstemperatuur veranderd in de ochtend na je eisprong.... is een stuk hoger dus!
    Omdat ik nog geen eisprong heb, blijft mijn temp. laag tot aan menstruatie. En ja, je kunt zeker geen eisprong hebben en wel menstrueren (borstvoedingshormonen remmen de eisprong af, maar.... op den duur krijg je wel een eisprong) het hoeft dus niet gelijk te zijn!
    Er zijn meer meiden waar ik mee schrijf op dit forum... die zwanger willen worden en borstvoeding geven!
    Misschien vind je het leuk om je erbij te voegen; http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/171109-zwanger-willen-worden-borstvoeding-geven.html

7. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh dank je wel voor info eeva! Ik wist dit echt niet, beetje dom :p
    maar wrm geven zwangerschapstesten dan eigenlijk vage streep aan? En al die klachten?
    Toch wel hormonen dan wat cindy zei denk ik..
    Ik ga dalijk alsnog even kv test kopen. Ik had ergens gelezen dat je ovulatie test ook als zwangerschapstest kan gebruiken. Klopt dat?

8. eeva

eeva Niet meer actief

Ja, klopt wel (ovulatutest als zwangerschapstest) maar dan moet die wel vet positief zijn, en niet met ochtendurine!
    Als je weet wanneer je de eisprong had (precies de dag dus) kun je er van uit gaan dat je 14 dagen later wel een zwangerschapstest kunt doen (uitzonderingen zijn er) meestal is er dan wel genoeg HCG aangemaakt.

9. misa

misa Niet meer actief

Wat vervelend dat je allerlei klachten hebt en nog geen zekerheid hebt. Zover ik weet kun je geen ovu testen als zw testen gebruiken. Sommigen doen dit, omdat je lh geloof ik hoger is bij zwangerschap. maar omdat die heel erg kan schommelen zegt dit niet zo veel. Dus als je zekerheid wilt, kun je beter zw testen gebruiken. Succes meid!

10. eeva

eeva Niet meer actief

Onzin!
    Ovulatietesten meten ook HCG, lh maakt iedereen aan, maar is hoger bij naderende eisprong.
    Toen ik een positieve zwangerschapstest had (op NOD) heb ik nog een ovulatietest gedaan om dit te controleren, die was vet positief (dus controllestreep en teststreep gelijk) :D

11. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ eeva: dank je voor alle info. Ik wacht het wel af.

@ jois: ik ga denk ik die ovu test gwn proberen. Je weet maar nooit toch? Maar ik ga sowieso ook kv test doen van zw gewoon. Is idd heel erg vervelend om in zo n onzekerheid te zitten.

12. eeva

eeva Niet meer actief

Ja, erg die onzekerheid....
    Wanneer dacht je dat je een eisprong had? En... die kwaaltjes, het kan van een zwangerschap, maar ook van de borstvoedingshormonen! Doen je borsten pijn tijdens het drinken en loopt je melk iets terug, of heb je hier geen last van.... vaak hoor je dat het voeden pijnlijk wordt bij het begin van een nieuwe zwangerschap of en melk loopt terug.

Ik hoop dat je zwanger bent, als je dit graag wilt.. bedoel ik dan! :)

13. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou het is niet echt dat ik mn eisprong voel. Ik kijk altijd gwn nr mijn slijm, dan weet ik gwn van ik ben nu vruchtbaar en dat ik 2 weken erna ongesteld zou moeten worden. Tenminste dat dacht ik, tot je zei dat je geen eisprong hebt tijdens bv.

Ik heb eigenlijk alleen maar melk in mn linkerborst, vanaf begin al. In de rechter zit alleen een heeeel klein beetje elk keer. Ik merk niet echt dat er iets verander aan melk hoeveelheid, ik heb wel al paar dagen steken in mn linkerborst heel erg maar ik dacht misschien ontsteking omdat er alleen daar melk in komt.

Haha nou, ik zou het niet erg vinden. Ik wilde altijd al 2 kinderen vlak achter mekaar. Zou leuk zijn voor hen beide toch :D

14. misa

misa Niet meer actief

Jeetje, beetje heftige reactie. Ik schreef ook: "Sommigen doen dit, omdat je lh geloof ik hoger is bij zwangerschap"

--------

Heb je ondertussen al getest dan?
    Ik zou alleen niet te veel waarde hechten aan de uitslag van de ovu test omdat het voor lang niet iedereen werkt. Al zou het wel fijn zijn als het klopt! Succes meid!

15. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey jois,
    Ik heb vandaag kv testjes gekocht. Mn man zei dat ik er even mee moet wachten tot ik uitslag van ha krijg. Misschien word ik wel ongesteld binnenkort, ik voelde toen net beetje menstruatie krampjes..
    IK heb trouwens geen ovu testen gekocht.

En hoe is het met jou? Iets veranderd of dergelijke?

Deel Deze Pagina