v(r)aag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door spikkeltje, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Hoi hoi

Net als alle anderen hier zijn we ook bezig voor ons eerste kindje.
    In september gestopt met de pil, en werd gewoon ongesteld en de maanden die volgende ook. Keurig op het moment dat het moest.
    Nu moest ik vorige week vrijdag weer ongesteld worden, maar werd het niet. Had wel zo'n gevoel, buikpijn, last in de onder-rug. Maar er kwam niks, na het weekend was het over. tot ik vanmorgen wakker werd en dus ben helaas ongesteld geworden. Het is wel anders dan anders. Kan het zijn dat ik " ondanks dat ik gelijke regelmatige cyclus had" toch aan het ontpillen ben?? Of dat de pil me lichaam uit is?? En dat alles nu wel normaal is.

Verder had ik een vraag, door een ongeluk jaren geleden, ben ik zwaarder geworden, na anderhalf jaar op bed (verplicht) hebben gelegen, ben ik naar een dietiste gegaan, want ja door dat ik geen beweging kreeg, ben ik toch 10 kilo aangekomen. Ik houd me nu al 4 jaar aan dit dieet. op zaterdag is een dag dat ik mag snoepen van mijzelf of chips eten,(doe ik met mate) verder doe ik het niet. eet me fruit, groentes etc. Sport 1 uur in de week (vanwege die ongeluk lukt het me niet om meer uren) daarbuiten doe ik alles wel fietsend of lopend Maar toch val ik niet af. Kan iemand mij een tip geven verder? Zit zelf met het handen in het haar, van moet ik nou? ik wil toch zeker 15 kilo af hebben. Het is niet zo dat ik me slecht voel, of dat ik last van hoge bloeddruk heb etc. Maar het zou alles wel makkelijker maken ook met zwanger worden.

Dank jullie wel

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik denk indd dat het van ontpillen is meis, je cycles kan aardig in de war zijn na stoppen met de pil....

over het afvallen, ik was op 1 jaar tijd 12 kilo aangekomen, dit kwam omdat ik geen werk had en het verdriet van verlies vader wegat....toen ik weer ben gaan werken (15 uur per week) ben ik ook veel water gaan drinken en geen suiker meer in mijn koffie, minder snoepen en toen zijn bij mij de kilo's eraf gevlogen en was ik op een half jaar die 12 kilo weer kwijt.
    Bij de een gaat het makkelijker dan de ander.
    Als ik merk dat ik weer aan begin te komen dan doe ik de volgende dingen:
    -veel water drinken (eigenlijk niks anders buiten koffie)
    -minder snoepen
    -wandelen in het bos
    tja dat was het eigenlijk, maar ik denk dat je dieetiste toch wel voor jou het beste weet.
    Succes meid.

3. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik heb wel eens gehoord dat als je wil afvallen je moet beginnen met de warme maaltijd 's ochtends.
    Misschien klinkt dat heel vies maar het schijnt echt te werken!
    's ochtends - gehele maaltijd met vlees en groenten
    's middags - brood met fruit
    's avonds - brood met fruit
    Misschien het proberen waard?

4. misa

misa Niet meer actief

Ik denk ook dat het door het ontpillen komt dat het nu alsnog onregelmatig is. Ook kan overgewicht hiermee te maken hebben.

Er zijn vele mogelijkheden en theorieen over afvallen, maar ik zou ook de mogelijkheden met je dietiste bespreken. Wat zegt hij/zij dat het nog niet gaat dan?

5. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    op dit moment is het dr Frank dieet erg in worden mensen gevolgd ik de zondag editie van de telegraaf. meer info vind je op Eén kilo per week - Home succes

Deel Deze Pagina