Hardstikke top natuurlijk die zoekfunctie's! Normaal kom ik er wel uit als ik wil weten maar in het veelbesproken pendel-geval dus niet. Ik heb lang geleden een keer laten pendelen op een beurs voor paranormaal begaafde, de vraag was krijg ik nog een kindje ( ik was toen single vanuit een langdurige relatie) Hier kwam uit dat ik in juni/juli 2007 zou bevallen van een meiske. Thuis ben ik ook zelf gaan pendelen en daar kwam hetzelfde uit, maar dat zou dan weer kunnen omdat mijn geest de hand stuurt naar die datum omdat ik het al wist. Nu zou ik graag willen laten pendelen wat er bij een van deze pendel dames uitkomt. Zou iemand me kunnen vertellen wie ik hiervoor moet benaderen en graag hoe? Want zoals ik al zei: de zoekfunctie levert teveel op om alles door te gaan spitten. Mijn dank voor evt antwoorden.
Oeps... Ik heb het antwoord al gekregen in een ander topic, En al een prive berichtje verstuurd... Bedankt!
Hoihoi! Ik heb je een pb gestuurd maar geloof niet dat het gelukt is. Je kunt sonja vragen te pendelen, even haar naam zoeken bij de gebruikerslijst en je verhaal uitleggen. Er staan geloof meerdere Sonjas in de lijst maar de juiste heeft bij haar avatar in haar profiel staan...ik pendel alleen via pb's. Succes en ik hoop dat t allemaal goed gaat! Liefs Ninetje