Sinds twee dagen ben ik weer erg misselijk, heb ik een "vol" gevoel/beetje maagzuur gevoel en ben ik erg moe en kortademig. Niet herkenbaar van mijn vorige zwangerschap en conditie heb ik in principe nog wel (sport twee keer per week) dus irritant js het wel. Ik ben nu bijna 22 weken zwanger. Herkent iemand dit? Is het dat mijn baby/baarmoeder omhoog komt ofzo? Ik moet wl gelijk minder plassen haha.
Ja, ik herken het. Gisteren met een enorm vol gevoel rondgelopen, irritant. Denk dat de baby idd meer plaats wil.
Ik zou voor de zekerheid even na laten checken, bijvoorbeeld door bloedprikken. Misselijkheid die terug komt in het tweede of derde trimester is niet altijd goed. Ook in combinatie met zo moe zijn. Sterkte!
Ik zou ook ff bellen. Weet je zeker dat het niet een beginnend griepje oid is? Of spanning? Zit je ergens mee?
Griep kan, ik heb ook een koortslip dus mijn weerstand is ook laag. En ik ben de hele tijd ziek deze zwangerschap. Het voelt vooral vol, opgeblazen zeg maar. Stress niet. Ik heb niet meer stress dan anders.
Dat je weerstand laag is lijkt er wel bij te horen. Ik heb een buikgriepvirus van mijn dochter in een klap overgenomen. Bloed laten checken is altijd goed. Ik neem ook magnesium tegen de vermoeidheid.