Even een vraagje.. We werden net gebeld door babyview dat de afspraak voor de pretecho van morgen niet door kan gaan wegens ziekte... Omdat we met zn 4en gaan en omdat iedereen vrij heeft gevraagd van werk hebben we besloten om het in Delft te laten doen morgen bij een ander bedrijf. Maar die doen dus 2d en 4d in 1 afspraak dus dat gaan we morgen doen ik vraag me nu alleen af is 4d al wel mooi om te zien bij 21 weken? Heeft iemand daar misschien een voorbeeld van?
Hoi, Wij hebben de 4d bij 22 weken gedaan ( het beste is tussen de 20 en 25 weken) het was zo leuk,ze was alleen heel eigenwijs,ze lag heel de tijd met de handjes voor het gezicht,maar we hebben haar gezichtje wel kunnen zien hoor! Het staat ook op een dvd,dus thuis kan je lekker nog heel veel keer kijken! Ik heb er wel foto's van,maar ik kan ze niet op me computer zetten... Veel plezier he!
Ik heb een 3/4D echo gehad met 21 weken en met 27 weken, maar persoonlijk vondt ik de echo van 27 weken echt super. Dan zie je echt een kind, en met 21 weken vondt ik het er allemaal een beetje eng uitzien. De echo van 27 weken staat op onze website. Indien je die van 21 weken wil zien stuur dan even een PB
ik heb 3D foto's van 20 week in mijn album ook heb ik daar een dvd (4D) bij en vond het super om te zien!
ik heb de verschillen gezien, en er word vaak ook geadviseerd om het later te doen. dan heeft het kindje wat meer vet, en is het wat mooier. persoonlijk vnd ik dit ook
Ik ben vandaag zelf voor een pretecho bij 29 weken geweest, echt waanzinnig om te zien. Maar ik denk dat het een beetje is waar je je op insteld, verwacht niet bij 21 weken een superbolle baby. Omdat ik meegedaan heb met een onderzoek in het ziekenhuis, heb ik hele vroege 3D echoos gehad. Kijk maar eens in mijn album, die van 11 weken vond ik zelf echt al heel erg mooi. Ik zou het gewoon doen, en er lekker van genieten!
Het is ook een beetje wat je zelf wilt. Bij 21 wkn heeft het kindje nog niet veel onderhuids vetweefsel en kun je als het ware nog een beetje door de huid heen kijken. Het ziet er dan een beetje doorschijnend uit en je ziet ook adertjes e.d. lopen. Later in je zwangerschap (met ca. 26 wkn) heeft het kindje voldoende onderhuids vetweefsel om de huid echt goed te zien. Je kijkt er dan niet meer doorheen en ziet echt hoe je kindje eruit ziet. Het zal daarna ook iets minder veranderen tot de bevalling omdat er al vetweefsel is. Na 21 wkn verandert het uiterlijk van je kindje meer omdat het vetweefsel nog gevormd moet worden, wat de vorm van het gezichtje mede bepaald. Zelf heb ik een 3D echo met 27 wkn laten maken en nog een keer met 28 wkn omdat ze er eerst niet goed voor lag. Ik vond dat heel mooi om te zien (zie album).
tjee lizzy, heb je album bekeken....ik had toch een ander beeld bij 8/9 weken in mijn eigen gedachten, dan bij jou de foto's tonen , die van 11 weken vind ik idd ook erg mooi! wat een groot verschil dan in 2 weken opeens (van 9 naar 11)