ik vroeg me af vanaf waarneer kan je een pretecho laten maken om het hartje te zien kloppen ? hebben jullie een idee?
Bij 7 weken kun je het hartje zien. Maar waarom een pretecho? Bij 10 weken, zo ongeveer, krijg je een termijn echo van de verzekering vergoed. scheelt weer 20 euro of zo!
die kun je nu nog niet zien meis... meestal pas met een week of 7/8 kun je dan zien, nu zie je alleen nog je vruchtzakje
Ik zou inderdaad ook niet voor een pretecho gaan, harstikke zonde van je geld. Kun je beter wachten tot je kindje een heel stuk groter is zodat je gewoon alles ziet. Ik heb met 6 weken en 2 dagen een echo gehad en wat je dan ziet is een pinda met een kloppend hartje, maar bij mij wilde de verloskundige gewoon weten hoe ver ik daadwerkelijk was. Meestal krijg je rond de 12 weken pas je eerste echo. Je geduld wordt heel erg op de proef gesteld vooral in het begin, maar ja dat is niet anders. Als ik 17 weken ben dan laten wij een pretecho maken, hopelijk zien we het kindje dan helemaal. Succes met het geduld opbrengen. Liefs Mariska
o ja, en de mooiste pretecho krijg je rond de 25 tot 28 weken. Dan zie je echt het hele kindje en al echt gezichtje en zo. Dat is nog wel heel lang wachten
wij hebben ook met 28 weken een pretecho gedaan en ik moet zeggen dat is het lange wachten wel waard want een pretecho is niet goedkoop. Dus mijn advies is wacht met de pretecho totdat je verder heen bent want wij moesten 120 euro betalen dat is inclusief foto's en dvd.
bedankt voor jullie antwoorden allemaal het is ook niet de bedoeling hoor om nu een echo te laten maken maar ik dacht bij 7 weken dan zo'n beetje bij mij in de buurt kost zo's vroege echo 25 euro ongeveer nou dat wil ik wel betalen hoor als ik dan het hartje zie kloppen en het is niet omdat ik echt wil kijken naar het kindje/vruchtje maar echt omdat ik gewoon heel bang ben dat er geen hartje klopt met 10 weken en 1 dag krijg ik de gewone echo trouwens
even off topic weten jullie toevallig of het normaal is dat je zo vroeg al bandenpijn heb ? dat heb ik nu al 4 dagen ofzo voel je dat normaal al zo vroeg >?