Oh nee!! Bloedverlies na inbrengen Utrogestan!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door onzewonders, 21 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hoi dames,

Ik denk dat ik met mijn nagel iets geraakt heb binnen in.... Ik had namelijk bloed aan mijn vinger na het inbrengen van Utrogestan. Ik bleef gelukkig kalm ( was op het werk), maar ben wel meteen naar huis gegaan. Thuis aangekomen zat mijn inlegkruisje vol "roestig" bruin bloed.

Nu ben ik net met een andere vinger naar binnen gegaan ( met niet zo'n lange nagel en niet zo scherp) en er zit geen bloed meer aan volgens mij.

Hopelijk komt er ook niets nieuws in het inlegkruisje.... Als ik bloed zie gaan bij mij meteen de alarmbellen af! Gelukkig heb ik woensdag de kleine nog zien dartelen in mijn buik, dus de angst voor weer een MK is er niet echt.

Ik heb tot van de week acrylnagels gehad. Die zijn er nu af en ik moet zeggen dat ik erg moet wennen aan het krabben enz. Dat doet nu zeer!! Het is super scherp! Dus ik kan mij heel goed voorstellen dat ik iets geraakt heb daar binnen...

Maandag ga ik een week naar het buitenland voor mijn werk, dus dit bloedinkje komt niet goed uit zeg maar!:x

Wat denken jullie? Was het mijn nagel of moet ik toch aan iets anders denken?

2. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    alles is nu heel goed doorbloed down-under dus het is niet gek als je door je nagel een haarvaatje raakt en het een beetje bloedt. Wat ik wel vind is dat als je je echt zorgen maakt je gewoon je verloskundige moet bellen. Ze vinden dat echt niet gek en dan kunnen ze je misschien geruststellen:).

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Dank je!

Ik heb inderdaad toch maar even gebeld. Ze zei hetzelfde als dat jij zegt, dus ik ga er maar van uit dat het zo is. Hopelijk nu geen bloedverlies meer!

4. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Komt goed meid! Gewoon lekker genieten van je kleintje in je buik :)

5. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Dank je!:D

Deel Deze Pagina