bevalling gaat niet meer lang duren volgens oudste zoon

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door balleke, 21 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Ik ben echt geen zeur. Heb de hele zwangerschap ook niet lopen klagen ( ivm bekkenpijn of er uit moet om naar de wc te moeteb s'nachts). Maar nu moet ik toch effe klagen.

Ik denk dat dieren bevalling voelen aankomen, maar nu denk ik. Toch echt dat kinderen dat ook kunnen. Klinkt miss stom, maar dit slaat echt alles.

Toen ik zwanger was van de 2e en ik s'avonds laat of s'nachts last had van voorweeen en in bed lag. Dan in eens huilde mijn zoontje alles bij elkaar en we konden geen rede vinden waarom hij dat deed. Je kon er de klok op gelijk zetten als ik last van weeen had hij ging huilen en dat terwijl hij het niet kon zien of wat dan ook! Zelfs de dag van de 2e bevalling heeft hij ons de hele nacht wakker gehouden. Na dat mijn 2e zoon geboren was stopte het ook gelijm. Wij dachten dat dit toeval was, maar nu denk ik daar toch weer anders over!!

Nu heb ik ge,ukkig geen last van voorweeen... maar nu is het al de derde nacht dat hij uit het niets huilend wakker word en dan vragen we hem ook wat er is, maar omdat hij. 2 jaar en 8 maanden is kan hij het ook niet duidelijk uit leggen ( ja hij wil erbij) is het antwoord. Met mijn man overgehad en lijkt wel of hij het voelt aankomen. Prima, maar ik heb nu toch echt wel mijn nacht rust nodig!!!!!! Aangezie. Mijn 2e zoon nogal druk is over dag ( zit geen rust in zijn kont) en ik pas kan slapen als zij ook op bed liggen.

Ik hoop dat hij dit niet al te lang volhoud..pff want dat trek ik echt niet. Hebben jullie dit ook.. of lijk ik gek..haha zo dat is eruit.

2. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Niemand??

3. Bri

Bri Niet meer actief

Ik hoop voor je dat je zoon geen 'gelijk' heeft, en toch gauw weer rustig wordt. Ik zie nl dat je pas 35 weken ver bent, en je kindje lijkt mij beter af als hij nog minstens 3 weken blijft zitten.

Mijn kinderen huilen ook wel eens een paar nachten na elkaar, vanuit het niets. Nachtmerrie, denk ik dan. Ze kunnen in elk geval geen bevalling voelen aankomen, want ik ben niet zwanger. Wel vermoed ik dat ze hier meer last van hebben als ze iets van spanningen voelen. En als jij op 't eind loopt, merken ze natuurlijk dat je er last van krijgt. Dat kan een kind een hoop spanning geven.

Sterkte, hopelijk keert de rust gauw weer.

4. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Die van ons doet dat ook als hij last van tandjes of kiezen heeft.

5. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Hier zwanger van de 2de en mijn 1ste zoon is 3,5 en ook hij voelt de spanning/verandering. Kinderen voelen de emoties bij ons en of ze echt een bevalling aan voelen komen weet ik echt niet.

Onze zoon is onrustig en brutaal maar daarnaast ook ineens lief en behulpzaam. En dit kunnen wij goed spiegelen aan ons eigen gedrag. Ik denk dat je zoontje gewoon meegaat in jullie emoties en je daar helaas weinig aan kan doen behalve rust nemen en rustig blijven. Kunnen de kids niet een dagje naar iemand toe? Al is het maar een ochtend of middag zodat jij even kan slapen. Onze zoon gaat 3 dagen naar het kdv dus dan pak ik mijn rust en soms gaat hij nog een ochtend of middag ergens spelen zo heeft hij zijn uitlaatklep en ik mijn rust en dan gaat het erg gemoedelijk hier thuis.

Sterkte nog de laatste dagen/weken probeer toch ook te genieten.

6. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

zou wel heel bijzonder zijn als je zoontje dit voelt aankomen. ben benieuwd;)

7. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    #7 balleke, 21 sep 2012
    Laatst bewerkt: 21 sep 2012
    Tandjes/kiezen zijn het niet. Die heeft hij gelukkig al. Bedoel niet dat ik gelijk ga bevallen (hoop ik toch!!!) Maar hij vertoont het zelfde gedrag als toen paar weken (3 weken) voor de bevalling. Ze gaan op twee dagen naar kdv, maar vandaag niet :( ben nu echt aan het aftellen om mijn bedje in te kruipen.

Wat ook typisch was. Toen hij geboren werd stopte hij ook met spoken s'nachts en nam de jongste het over (verborgen reflux en kma) we waren toen helemaal opgebrand... heb hem vanochtend ook uitgelegd dat hij toch echt moet doorslapen en dat we echt niet hoeven te oefenen..hihi hopelijk heeft hij het begrepen.

Deel Deze Pagina