We gaan volgend jaar september trouwen, en aangezien er erg veel kindjes in onze omgeving zijn lijkt het ons erg leuk om voor hen iets te regelen in de zin van een entertainer. Maar wat is leuk, de grootste groep kinderen is 2-4 jaar. We willen op de locatie als het mogelijk is ook een luchtkussen neer zetten. Is een voorstelling al wat voor die kleintjes? Of wat meer 1 op 1? Alle tips zijn welkom!
Ik hou niet zo van clowns Maar we dachten er inderdaad aan om iemand in te huren voor bijv ballonnen beestjes, voorstelling ofzo. Maar zou dat ook al iets voor die kleintjes zijn?
Ligt er beetje aan of ze nu 2 zijn of straks als t zover is, denk ik. En als dat straks is zal het niet zo heel lang duren voor ze er weer genoeg van hebben en weer iets anders willen gaan doen. Ben ik bang.
De meeste kindjes zijn nu 1, 1.5 dus volgend jaar rond de 2 a 3 jaar oud. Wilma, daar ben ik zelf ook een beetje bang voor, dat ze daar nog te klein voor zijn. Misschien gewoon iemand inhuren en een bak met speelgoed neerzetten?