zoveel kwaaltjes die bij zwangerschap horen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door foxiladi, 24 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foxiladi

foxiladi Lid

18 apr 2011
    10
    0
    0
    NULL
    arnhem
    #1 foxiladi, 24 apr 2011
    Laatst bewerkt: 24 apr 2011
    hallo allemaal.

ik heb jullie van de week ook een bericht gestuurd maar kan het niet meer terugvinden helaas. Het was toen zo dat ik vorige week ongelooflijk veel last had van dik wit slijm. Op 9-4-2011 was de eerste dag van mijn laatste menstruatie die ook meteen 6dagen goed aanhield, nu kreeg ik op 13 april zo veel buikpijn dat ik zelfs naar de SEH ben gereden. sinds vorige week zaterdag heb ik hele erge last van de volgende "kwaaltjes" veel dikke witte afscheiding, het is nu op dit moment korrelig me vagina brand ook een beetje en was gisteren erg rood en dik. Het jeukt niet zo erg gelukkig en de afscheiding stinkt ook niet. Het is dus geen infectie. Nu krijg ik sinds vrijdag hele erge last van me tepels ik kan ze niet meer aanraken zoveel pijn doen ze. daarbij ben ik sinds gisteren aardig misselijk nog net niet overgeven misselijk. en duizelig. de buikpijn is er op sommige momenten nog steeds.
    Ik heb ook een aardige harde wand zodra ik op me buik druk. en me buik is goed opgezet. me navel is normaal gesproken heel erg diep dat ik er met me pinknagel (heb lange nagels :)) helemaal in kon. nu is dit nog maar voor de helft of zelfs minder.
    Heel stiekem heb ik vrijdagochtend een test gedaan maar deze gaf negatief aan.
    Ik dacht eerst misschien heeft het te maken met mijn darmen maar dit is niet het geval, ik heb elke dag normale ontlasting.

zou dit een zwangerschap kunnen zijn ?

mijn zus is op dit moment 20wkn zwanger en als ik aan haar buik voel voelt die echt niet zoals mijn buik. Haar buik is nog zacht en kan je nog best ver indrukken dat is bij mij dus niet het geval.

groetjes natasja

2. xfifix

xfifix Actief lid

23 sep 2008
    402
    0
    16
    Geen idee of je zwanger bent meid, ik heb er zelf 3 jaar over gedaan en ' dacht' ook elke maand 100 en 1 kwaaltjes te hebben, gewoon omdat ik het zoooo graag wou. Ik had de moed allang opgegeven (gyn zei dat de kans op een spontane zwangerschap heel klein was) en toen ik dus opeens spontaan zwanger was (wat ik de eerste 6 weken niet wist door onregelmatige cyclus) had ik eigenlijk helemaal geen enkel kwaaltje... Daarom wist ik het ook niet... Het enige dat ik had was een beetje pijnlijke borsten (maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden) maar wel kleine witte vlokjes in mijn urine! Die waren me de week voor ik wist dat ik zwanger was al opgevallen maar niet aan een zwangerschap gerelateerd... Misschien dat je daar eens naar kunt kijken? En anders komende week nog eens een test doen!
    Succes!!

xxx

Deel Deze Pagina