Jeuk jeuk jeuk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chaartje79, 14 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    sinds afgelopen week zitten me dijen onder de fijne pukkels die jeuken als een gek

heeft hier iemand ook ervaring mee

2. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    ik weet hoe je u voelt. mijn benen jeuken ook als gek.kword er zot van :D

3. Lara80

Lara80 Actief lid

20 sep 2007
    114
    1
    0
    Utrecht
    Ja, heb ook al weken last van jeukende benen. Nog geen oplossing helaas... Ik smeer met Vaseline Intensive Rescue en dat werkt wel iets, maar ben nog steeds niet helemaal jeukloos.

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hier geen bultjes,maar wel enorme jeukende benen,zeer irri ;)

5. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    ik gebruik de bodymilk van dove, en raar maar waar, het helpt toch een beetje

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Klinkt als eczeem... Huisarts bellen en vragen om zalfje die je tijdens de zwangerschap mag gebruiken.

7. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    heb dat vooral aan mijn bosten en soms aan mijn buikje... maar dat is minder... :s heel lastig idd ! x

8. Miemi

Miemi Lid

9 dec 2007
    78
    0
    0
    Ik heb er ook last van :( Heb met name uitslag op mijn borsten en dijbenen. Kon vannacht niet slapen van de jeuk! Ben er toevallig vanochtend voor naar de huisarts geweest en heb er twee zalfjes voor gekregen (moet ze nog ophalen, dus weet nog niet of het werkt). Hij had verder geen flauw idee waar het aan zou kunnen liggen (kon vanalles zijn).

9. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Heb hier ook rond de 20 weken last van gehad op mij armen en bovenbenen. (Op mijn buik ook, maar dat is van het rekken natuurlijk).
    Bij mij bleek de jeuk te maken te hebben met zwangerschapssuiker, maar zou inderdaad ook eczeem ofzo kunnen zijn. Ze hebben bij mij ook voor alle zekerheid getest of er niets mis was met de lever, dat zou ook jeuk kunnen veroorzaken.
    Wat wel hielp tegen de jeuk bij mij was iets tegen insectenbeten, de dokter raadde mij dit aan en werkt inderdaad wel (voor eventjes toch :) )

10. angeloflove

4 apr 2007
    93
    0
    0
    ik smeer met de jeuk gewoon baby bodylotion en dat helpt bij mij perfect ..
    greetz angel

11. Secretstar

Secretstar Actief lid

Hier ook last van zwangerschapsallergie en de dokter raadde me Caladril aan en het werkt nog goed ook :D
    Is ook tegen insectenbeten ;)

12. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Caladril is inderdaad hetgeen ik gebruikte :D

13. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Jep, pukkeltjes op buik, in hals, op de armen, op de rug en op mijn benen en billen. Ik had calendula voor kleine kinderen na de waterpokken maar eigenlijk hielp dat niet echt. Op advies van de huisarts moet i een vette creme gebruiken. Ik ga hem zo ophalen bij de Apotheek.

14. Nicci

Nicci Lid

18 jun 2006
    62
    0
    0
    Adviseur CWI
    Den Helder
    Ik had het ook tijdens mijn vorige zwangerschap en merk dat ik het nu weer begin te krijgen.
    Ik gebruikte toen cardiflor en calendula creme/zalf van vsm. Dat verkoelde en hielp heel goed.

succes ermee.
    Groetjes Nicole

15. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    Dit had ik tijdens de zwangerschap van Iris ook. Wat bij mij super heeft geholpen is een dikke laag vaseline en daaroverheen mentholpoeder. De mentholpoeder werkt verkoelend en heeft bij mij perfect geholpen. Sterkte, ik weet hoe rot het is!

16. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb er ook vreselijke last van gehad!
    Ik smeerde op aanraden van de VK amandelolie met een drupje pepermuntolie erin. Hielp super!

Deel Deze Pagina