Zwangerschapslusten

Discussion in 'Zwangerschap' started by Fleur1, Jul 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    ik heb ineens de hele dag door zin in ricecrispies met melk hmmmm

Maar er zijn ook een heleboel dingen waar ik eerder helemaal gek op was en wat ik nu echt niet meer hoeft, chocolade, chips, sla en vlees vind ik ook minder lekker, kan soms echt twee minuten lang op een stukje vlees kauwen en dan met tegenzin doorslikken.

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Ik ben een heel groot waterijsmonster geworden. Vooral van die goedkope zelf-invries-ijsjes, van die staafjes zonder geur- en kleurstoffen. Ik heb dagen gehad dat ik anderhalf pak opat! Erg he?!

Ook vind ik chocola nu heel erg lekker, terwijl ik dat voor mijn zwangerschap bijna nooit at.

3. safian78

safian78 Actief lid

Jan 26, 2006
    428
    0
    0
    Grappig om te lezen wat iedereen nu ineens heel lekker vind, ik heb nog nergens last van wat betreft de lusten maar misschien is het daar nog te vroeg voor??? Hoop alleen neit dat ik heeeel veeeel meer ga eten, ik ben al aardig stevig en ik wil niet echt heeeeel mega worden..............

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hier idem, ben in het afgelopen jaar ruim 10 kilo afgevallen en ik weet best dat het erbij hoort tijdens de zwangerschap en dat geeft ook niet maar hoop toch dat ik geen vette en zoete lusten krijg ;) ;)
    Waterijsjes en appels, dat lijkt me wel wat, hahaha :) :)

tot nog toe nog geen vreemde trek...........wel meer trek 's avonds maar probeer dan iets gezonds te kiezen, hoop dat ik dat vol houd!!!!

5. hardloper

hardloper Niet meer actief

bij de eerste ijsjes en vooral milkshakes. (man 5 min voor sluitingstijd rennend naar de snackbar, dat soort dingen... :D )
    bij de tweede koffie! liters!
    nu? ik geloof kaasdingen. natcho-cheese, kaasknabbels....maar misschien is dat wel te vroeg om te zeggen...

groetjes, lidwina

6. djezelf

djezelf Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    2,224
    0
    0
    omg. schagen
    Broodjes kroket!! ben er helemaal weg van.
    Verder niets speciaals maar gewoon constant trek!

hahaha leuk he zwanger zijn!

gr. debby

7. Niet meer actief

ik ook inderdaad constant wel trek... kan blijven eten denk ik soms... maar doe het maar niet haha, laatste tijd eet ik veel choco cruesly met melk, savonds en sochtends, meer voor de honger hehe, maar vind ook erg lekker hoor.. verder niks bijzonders

Ik schrok al, denk lijkt me niet lekker, maar ok de geur das wat anders idd haha

8. Timiris

Timiris Bekend lid

Jul 6, 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Frikadel met mayonaise :p
    En dat is wel héél bijzonder,ik ben namelijk al 7 jaar vegetarisch :confused:
    Ik had er opeens zó'n zin in,dat ik spontaan een frikaldel heb gehaald en op heb gebunkert,hij smaakte nog goed ook.
    Mijn excuus?
    Als je zwanger bent moet je af en toe ook vlees eten hahahaha...slecht excuus maargoed ;)

9. Najet

Najet Actief lid

Dec 21, 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Ik ben nu ineens gek op waterijsjes (raketten)... en haring!

wel 3 ijsjes op een avond!

Groetjes Najet

10. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

May 24, 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Yoghurt, ik eet nu bijna 5 pakken in de week op. En chips, terwijl ik hier voor helemaal niet van chips hield!! :(
    Mijn vriend snapt er ook helemaal niets van haha de zakken zijn zo leeg! :)

11. Es1981

Es1981 Actief lid

De eerste drie maanden at ik elke dag een bak kant en klare griesmeel pudding

12. Rabia

Rabia Bekend lid

Apr 19, 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik heb helemaal nergens last van en ik eet gewoon wat ik normaal eet. Dus heb niets waar ik naar verlang. En dat is zo lekker want zo vliegen de kilo's er niet aan.
    Ik ben nog maar 2,5 kilo aangekomen!

Bij de eerste zwangerschap zat ik nu al op de 9 kilo.

13. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    nou moet ik zeggen dat ik niet veel extra's eet of drink en ik zit nu al op 12 kilo erbij :( :( drink heel veel water ongeveer 1,5 tot 2 ltr per dag en toch weer de kilo's erbij ik weet het ook niet hoe je het kan tegen gaan dus laat het maar gewoon gebeuren haha

14. Michelle

Michelle Actief lid

May 20, 2006
    101
    0
    0
    Ik ben opeens een vetmonster geworden.. patat met mayonaise, naturel chips, gewoon mayonaise uit de pot, zoute haring, braadworsten, speklapjes, karbonades (we barbecuen ons een ongeluk, hihi)
    Verder ben ik opeens dol op winegums, daar moest ik voorheen echt niets van hebben.
    En, sinds deze week lust ik opeens weer een kopje koffie 's ochtends!
    Maar moet me nu wel een beetje gaan inhouden. Zag vanochtend op de weegschaal dat ik al 4 kilo ben aangekomen en ik heb het vermoeden dat dat niet allemaal met de baby te maken heeft :)
    groetjes, Michelle

15. Panda

Panda Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    2,248
    0
    0
    Heb een tijdje een tomatensoep-tic gehad. Nu is het Brinta, mmm.... met een beetje honing. Verder abrikozen, kersen en appels.
    Trek in vlees begint een beetje terug te komen. Oh, en ik at nooit boter op brood, nu wel, daar kreeg ik een paar maanden geleden ineens zin in.

16. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

Jun 28, 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    Wat zou jou huis lekker ruiken :)

17. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    Dacht op het eerste moment dat het bij mij wel meeviel. Tja, tot net.
    Schoot me te binnen dat ik al 2 weken "neger"zoenen uit de vriezer eet. Erg lekker bij dit warme weer.....
    Hoe ik mee begonnen ben........ geen idee.
    Maar ik ga vanmiddag nog n pak kopen.

18. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Ik was altijd gek op chocola, maar dat staat me nu gewoon tegen....
    ook altijd een grote voorkeur voor zure dingen gehad, nog steeds en veel erger!
    Ik ben me de afgelopen drie dagen te buiten gegaan aan een KILO pot augurkjes xtra zuur :confused:, ze zijn nu net op :( normaal at ik amper augurkjes...
    Oh en spekjes zijn ook erg lekker, maar na 5 ben ik toch echt misselijk....

Ga zo denk ik maar wat lekkers halen bij de super, dubbellikkers ofzo ;)

19. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Het is meer een ziekte geworden, een obsessie :rolleyes: :) ...

20. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Cup a Soup tomaat heb ik een tijdje gehad, en in het begin at ik elke dag 1 of 2 kaasbroodjes. Ik MOEST er soms gewoon een hebben, dus speciaal ervoor naar de benzinepomp.

Ik ben normaal een zoetekauw, eet graag chocolade enzo, maar sinds het allereerste begin van deze zwangerschap hoef ik helemaal geen chocolade, brrrr ;)

Share This Page