Hallo, Ik heb even een vraagje over de pil Yaz 24+4. Ik heb alle roze pilletjes op en ben nu bij het laatste witte pilletje maar ben nog steeds niet ongesteld. Vorige maand was ik ook pas bij het voorlaatste witte pilletje ongesteld, maar had toen wel al de hele week ongi krampjes. Nu helemaal niks. Alleen pijnlijke botsten en af en toe een druk in mijn onderbuik. Kan ik nu morgen toch weer met een nieuwe strip beginnen of moet ik wachten totdat ik ongesteld ben geweest? Alvast bedankt!
Gewoon doorgaan met de nieuwe strip heb deze pillen zeker 4 jaar lang gehad. Ik kreeg m'n menstruatie vaak bij laatste witte pilletje of de eerste roze. En dan was ik maar 2 a 3 dagen ongesteld. Hoelang gebruik je ze als ik vragen mag? Als je ze goed hebt ingenomen kan er weinig fout gaan.
Bedankt voor je reactie! Ik ben net toch nog ongesteld geworden. Ik gebruik m nu weer 6 maanden. Maar vond het nu wel erg lang duren. Maar gelukkig is het normaal.
Sinds de geboorte van mijn dochter, alweer bijna 7 jaar geleden, slik ik Yazz. Ik heb in al die tijd misschien 5 keer een menstruatie gehad. Ik maakte me er ook wat zorgen over, maar gyn zegt dat door de pil mijn baarmoederslijmvlies blijkbaar niet opbouwt en dus ook niks afgestoten moet worden. Lekker handig dus voor mij! Emilie
Ik gebruik hem ook. De eerste maanden werd ik ook netjes ongesteld, maar elke maand iets minder. Soms een halve dag wat roze vegen, soms anderhalve dag wat maandverband. Na een maand of 9 heb ik de witte overgeslagen ivm vakantie. Net zoals doorslikken van doorsnee pil. Sindsdien varieert het van roze vegen een halve dag, tot helemaal niks. En dan meestal rond de 1e roze pil, dus niet tijdens de witte.. De arts maakt zich er ook geen zorgen over. Alleen even in de gaten houden dat je niet zwanger bent. Ik heb wel wat standarts klachten als een beetje slecht humeur en wat buikkramp. Dus zolang dat er is, maak ik me ook geen zorgen