Goedemorgen! Ik heb sinds een aantal weken last van donkere vlekken in mijn nek. Ik ben niet onder de zonnebank geweest, niet in de zon geweest en heb geen idee waar het ineens vandaan komt. Ik heb geen eerdere zwangerschappen gehad, wel heb ik vorig jaar een vroege miskraam gehad maar er uiteraard toen geen last van gehad. Het zijn echt plekken die lijken alsof ik mij heeel nodig eens moet scrubben, maar uiteraard is dit niet het geval. Er valt niets aan te doen hè? Is het echt een zwangerschapsmasker? Foto:
Zo ziet het er wel uit. En helaas daar valt niks tegen te doen. Ik heb het zelf nooit gehad. Maar mijn zus in de zwangerschap wel. In haar gezicht en hals. Zijn ook niet meer weggegaan.
Oh.. Ik hoop echt dat het na de bevalling weer wegtrekt. Het ziet er echt niet uit namelijk.. Kan ook moeilijk het wegwerken met foundation ofzo in mijn nek. Balen!
Smeren met factor50 als je naar buiten gaat en regelmatig op een dag smeren. Ook al is de zon niet krachtig, toch is het beter te smeren (ook als deze niet schijnt) Ik ben een verschrikkelijke bleekscheet momenteel, maar ik heb geen vlekken en dat is me meer waard. Ik heb er overigens wel aanleg om snel pigment aan te maken.. Nu zit het gelukkig nog in je hals, maar dit wil je echt niet in je gezicht met het risico dat het blijvend is. Succes!