Zegt de bekende 'zwarte lijn' onder je navel iets over het geslacht van het kindje? Bij ons eerste kindje had ik de lijn wel --> is een meisje. Bij de tweede zwangerschap heb ik de lijn nog steeds niet ontdekt. We weten het geslacht niet; maar zou dit betekenen dat ik in verwachting ben van een jongetje? Maar even een poll toevoegen om het overzichtelijk te houden! Heb de optie gegeven om meerdere keuzes te kunnen maken... foutje... Misschien kan je hiermee wel de ervaringen van een ander delen!!
Bij de oudste had ik een linea negra.... en nu totaal niet... en toch verwachten we na onze oudste dochter, weer een dochter. Dus heb gestemd: twee dochters, eentje wel, eentje niet met lijntje. Ik zie dat we bijna even ver zijn.... nog eventjes!!!
Ik heb nog steeds (mn zwangerschap is dan ook pas 8 weken geleden) een hele donkere dikke lijn helemaal over mijn buik heen lopen, hij begint halverwege mijn buik, loopt door mn navel heen zo naar beneden. Ik heb een jongen en een meisje gekregen.. geen idee of het iets zegt over het geslacht!
Bij m'n vorige zwangerschap had ik een rechte streep tot mn navel ---> meisje Nu geen streep te bekennen, geslacht nog onbekend
yep ik ook, antwoord is er niet bij: 2 meiden en allebei een lijn, tot boven navel (is nu nog aanwezig, baby is 2 maanden - wel al sterk vervaagd) volgens mij zegt t helemaal niks, heeft met je hormonen en huidtype te maken,,,
Volgens mij zegt het weinig over het geslacht. Bij mijn dochter en bij mijn zoon had ik beide keren een lijn. Nu heb ik geen lijn (weer een jongetje trouwens)