Vraagje; Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden.. Heb bv 5 maanden gegeven (4 mnd volledig).. Ik dacht altijd dat het wel 9 mnd kon duren voordat je weer ongesteld wordt.. Maar had het er vandaag met me moeder over (die echt niet snel naar de dokter gaat en best makkelijk is) en ze zei dat ik echt een afspraak moest maken met de dokter?! Moest het direct doen zei ze.. Hmmm. Nu dus voor morgen 10.50 uur een afspraak.. Wat denken jullie? Of jullie ervaring? (weet niet of dit hier goed staat hoor)
hey volgens mij is dat wel normaal hoor. Ik heb ook 4 maand volledige bv gegeven en daarna duurde het ook nog wel 2 maand geloof ik voordat ik weer ongi werd. Maar ja ik weet natuurlijk niet hoe "veilig" jullie het doen
ik kan je niet zeggen of je naar de dokter moet, maar ik heb een half jaar bv gegeven (4 mnd volledig) en werd toen de kleine bijna 10 mnd was pas ongesteld Denk dus dat je niet ongerust hoeft te zijn.. Maar als je het niet vertrouwt, gewoon naar de ha gaan hoor!
hihihi we doen het veilig hoor! Aan een tweede moet ik nu echt nog niet denken.. Ik dacht ook dat het niet erg was.. Maar ben zo gaan twijfelen door me moeder.. Heb wel best pijnljke steken in me onderbuik.. En soms gewoon niet lekker.. (heb ook al getest ... Maar is negatief..)
gelukkig om te lezen dat meerdere meiden dit hebben.. Ik ben eigenlijk ook niet ongerust erover.. Alleen me moeder.. Zo raar!
Hier ook 10 maanden bv gegeven en na 12 maand de eerste keer mijn regels gekregen (en direct prijs hihi)
ik dacht zelf ook dat het wel even kon duren.,, maar ben gewoon gister een beetje bag gwnaakt door me mams hahaa. Misschien maar even afbellen..
Oh ik was het ook vrij laat. Pas met een maand of 4 geloof ik, terwijl ik vanaf 4 weken ben gaan afbouwen en met 7 weken was gestopt met de borstvoeding. En die eerste keer was het echt maar 1 dag. De tweede keer ook en de derde keer waren het 2 dagen.
Klinkt als een cyclus die weer op gang aan het komen is. Lekker laten gaan dus Mijn schoonzusje stopte met 4 mnd met BV, helemaal over op KV, en werd pas met 9 mnd weer ongesteld. Is allemaal normaal.
Had net nog ff gebeld naar de HA en gezegt dat het toch misschien overdreven is om een afspraak te maken.. zegt ze; kom toch maar even langs?! nou we gaan dan toch maar even. al is het maar voor me gevoel hahaha
Ik ben ook nog altijd niet ongi geweest en dat was bij de eerste net zo... Pas toen ik stopte werd ik eens ongi en ook niet gelijk...dus is heel normaal.
Ben geweest. Ze heeft alles even gechecked en het ziet er goed uit Ze gaf aan dat ik al met de pil kan beginnen en dat ik dan in de stopweek ongesteld zal worden.. Heb de pil dan toch maar gehaald.. Maar wat zijn jullie ervaringen daarmee?
ja daar zat ik zelf ook aan te denken.. Je lichaam moet het toch wel zelf doen lijkt me De ongi zal vast ergens op een heel fout moment komen en dan zeker 4 keer zo erg als normaal. Heerlijk zo onverwachts! Verheug me er nu al op hahahaha
Na onze eerste ben ik ook meteen(drie weken na de bevalling) weer aan de pil gegaan zonder dat ik ongesteld was. Je wordt dan inderdaad in de stopweek ongesteld en bent vanaf de stopweek ook veilig. Toen we voor een tweede wilden gaan dacht ik dus dat het nog wel even zou duren voordat ik zwanger zou zijn, ik had immers mijn cyclus helemaal geen kans gegeven om op gang te komen. Niks was minder waar. Ben gestopt met de pil en was meteen zwanger. Onze kraamhulp vertelde later dat het juist goed kan zijn om meteen weer aan de pil te gaan omdat je dan je cyclus juist wel op gang helpt....Het kan dus zonder problemen.
@Cindy; Thnx hahaha. @Sukkie; Jij hebt het dus wel zo gedaan als ze HA ook zei.. Ik heb nu best veel krampen ed.. Dus denk dat ik het nog even aankijk.. Kan altijd nog beginnen. Heb ze in huis