spullen kraampakket over -> baby hope

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door guppekop, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Hoi dames!
    ik verwacht dat jullie, net als ik, dingen in je kraampakket hadden zitten die je niet nodig had. Wisten jullie dat stichting baby hope deze spullen graag wil hebben? Gooi ze dus niet weg maar breng ze weg!

Stichting Baby Hope - home

2. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Mijn kraamverzorgster vroeg of ze overgebleven spullen mocht meenemen, werd allemaal ingezameld om andere mensen te helpen.

3. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Heb het bij mijn vk langs gebracht. Zij zamelt in voor een project in Nigeria.
    Nooit weggooien dus!

4. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Dat is waar ook ja! Dat moest ik nog doen.... heb inmiddels twee kraampakketten deels over, dus daar doe ik ze vast een plezier mee :D

5. Maia

Maia Niet meer actief

ik heb de mijne toentertijd inderdaad ook afgeleverd voor babyhope.

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik wil die spullen heel graag hebben ja:):) hahahahha

mooie naam heb ik uitgekozen he;)

7. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Ik heb net een week terug mijn spullen aan babyhope gegeven.
    Ik vind het van mijn verzekering erg netjes,dat ze op de inhoudslijst van het pakket ook vermelden dat als je spullen over hebt aan babyhope te geven.
    Dit zal iets van de laatste paar jaar zijn,want 5 jr terug was dit nog niet en ik heb toen alles weggegooid

8. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    In mijn kraampakket zat ook zo'n folder dus ik heb dat ook gedaan. Ik ben namelijk onverwachts in het ziekenhuis bevallen dus ik had zo'n beetje alles over.

Er zijn trouwens in Nederland ook vrouwen die dat pakket nog graag willen, er schijnen ziektekostenverzekeraars te zijn die dat niet vergoeden....

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Het staat klaar in de hal om in de container te gaan....zal het straks meteen uit de zakken plukken en een contactpersoon bellen!

Goeie actie :D

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier was iemand op onze 'meeting' van de zwangerschapsgym, die er spulletjes langs ging brengen, dus die had gevraagd of iedereen z'n restjes mee kon nemen :) . Maar goed om er weer even de nadruk op te leggen :)

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Heb het adres uit de buurt meteen opgeslagen, morgen eens bekijken wat ik over heb en dan breng ik het ook weg :)

Deel Deze Pagina