mijn vriend wil graag nog ff met z'n tweetjes (drietjes ) naar de bioscoop maar zit er te twijfelen of dat nou wel zo goed is om daar nog heen tegaan , met al die harde geluiden enzo.. meestal wordt het toch een actiefilm waar we dan naar toe gaan.. zou het schadelijk zijn voor de kleine ? :
Neeee joh! Gewoon lekker gaan...nog eventjes genieten! Kan je wel vertellen dat je stokstijf uit die stoelen komt..tenminste ikke wel Ik ben vorige week nog geweest...en de kleine lag heerlijk de slapen hoor heeft niet eens gereageerd!
ja joh gewoon doen. de baby is echt wel beschermd. dr zijn dr zelfs die dan nog naar disco gaan dus waarom niet bios.
Gewoon gaan en niet zoveel nadenken.. gewoon lekker de dingen doen waar je zin in hebt. De dingen die ECHT niet kunnen dat weet je zelf ook wel! Geniet ervan!
Gewoon gaan als je er zin in hebt! Weet alleen neit of je nu nog erg lekker in die stoelen zit dus kies een niet al te lange film uit!
Ik had er altijd wel last van... wij zijn op een gegeven moment gestopt met naar de bios gaan (had een abo).. Ik merkte dat de kleine heel erg schrok elke keer bij harde geluiden (veel bewegen ineens) Ik had er dus wel last van maar dat hoeft bij jou niet zo te zijn natuurlijk
Kies je toch een minder heftige film uit? Wij zijn met 37 weken nog naar de film geweest, heerlijk, het was echt ons laatste avondje samen weg, want een week later kwam de baby. Geniet ervan zolang het nog kan!
Ik was vorige week nog in een voetbalstadion, ook harde geluiden. Kindje vind het allemaal prima, ligt lekker rustig te dobberen. Lijkt mij geen probleem dus.
gewoon doen wat je nog kan en zin in hebt. Tot vandaag doe ik ook alles nog (ook al ben ik overtijd) als ik de heletijd thuis moet blijven zitten wordt ik gek. voor de kleine kan het geen kwaad
Wij 'droppen' ons zoontje vanavond ook bij zijn oma om een lekker avondje met zijn tweetjes te zijn en we gaan ook naar de bios. Morgenvroeg lekker uitslapen en dan haal ik uk weer op, tenzij, hoop, hoop, hoop, ik vanavond of vannacht ga bevallen! Dus lekker doen! Geniet van je avondje nu nog zonder kids!
wij zijn afgelopen week ook nog een voorstelling geweest van Bert Vischer. het enige waar ik last van had was dat ik veel naar de wc moest en na een tijd niet echt lekker meer zat. Omdat ik niet meer wist hoe ik moest zitten