Hoi! Ik ben benieuwd wie daar allemaal aan mee doet.. Ik ga meedoen, heb me al opgegeven.. ben benieuwd wanneer ik gebeld ga worden enzo 8) Wat vonden jullie van het project?
Hartstikke goed dat je jezelf hebt opgegeven! Ik heb er zelf ook aan mee gedaan (kon t/m de 16 week) en het is mij heel goed bevallen. Tuurlijk is het een beetje wennen dat je alle plasjes op moet vangen, haha. Maar je weet waar je het voor doet. Ook mag je een leuk kadootje uitzoeken!
ik heb het ook gedaan, van week 7 tm 16. Ik vond het verschrikkelijk......... vooral ook omdat ik me echt beroerd voelde en al genoeg tijd doorbracht in het toilet. Die flessen stinken, maarja het is voor een goed doel!
hey top dat je mee doet aan moeders voor moeders ik heb zelf ook mee gedaan tot 16 week is mij harstikke goed bevallen
Ik doe sinds kort ook mee met moeders voor moeders. Het is soms wel lastig om 1 krat vol te plassen vooral als je veel werkt maar goed ik heb er nu aardig regel in. Het boek wat ik heb uitgezocht als kadootje is ontzettend leuk! Tevens krijg je als je je op tijd hebt aangemeld een fotolijstje voor je eerste echo en een nachtlampje. Het heeft bij mij een kleine week geduurt tussen het aanmelden en de dag dat de "vertegenwoordigster" thuis langs kwam. veel succes!!
Goh was leuk, gelijk al wat reacties genoeg mensen die het gedaan hebben.. Grappig Leeuw 85, we lopen gelijk met onze zwangerschap
Ik heb de volle 10 weken meegedaan. Opzich vond ik het goed te doen en een kleine moeite. Moet wel eerlijk bekennen dat ik wel blij was dat het klaar was na 10 weken
ik doe ook mee, ben afgelopen week begonnen en morgen moet ik mijn eerste kratje wegbrengen.. kheb nog 1 lege fles maar ja, beter iets dan niets toch! kheb nog wel een vraagje trouwens.. gisteravond heb ik sex gehad met t mannetje.. dan doe ik smorgens niet mijn urine in die flessen want dan zit er misschien zaad bij, of kan dat dan wel gewoon.. ??
ik doe mee voor de 2e keer. mijn eerste zwangerschap ben ik zwanger geworden met iui dus ik heb het gebruikt en nu ook terug geven vind ik
Ik heb meegdaan vanaf week 9 tot 16. Ik moest daarna weer heel erg wennen om 'gewoon' in de pot te piesen . Kleine moeite, voor een geweldig doel! Misschien nog een tip. Ik was ook behoorlijk misselijk en ik bond een theedoek met zwitsal babylotion voor mijn neus als ik ging plassen. Op deze manier voorkwam ik dat ik de bus naast pies ook nog vulde met maaginhoud .
Hier ook meegedaan! Tis voor een goed doel, dus al dat extra kokhalzen heb ik maar voor lief genomen.
Ik ben er mee klaar. Heb de volle tijd meegedaan, ook ik was wel blij dat het niet meer hoefde. Vooral 's nachts, als ik dan moest plassen moest het licht perse aan en daar werd ik dan zo wakker van... Maar het is idd voor een goed doel, en kleine moeite groot plezier.
Ik deed ook mee. Was alleen wat korter dan ik gedacht had, van week 12 tot week 16, maar goed, allek kleine beetjes helpen Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, dacht ik dat ik een weeek of 6 was, maar niet heus hahaha. xx sas
hi bij eerste zwangersschap niet gedaan maar nu wel.... omdat ik nu goed besef dat het echt nodig is. ben vanaf week 6 bezig en moet nu nog 2 weken stiekem ben ik blij dat het dan klaar is. Ik heb er wel zeker alle moeite voor over en hou er echt rekening mee (nog keertje extra plassen voor het weggaan als het kan ophouden tot weer thuis zijn) maar ook snachts plas ik door en dat begin ik beu te raken. wil gewoon weer onnadenkend op de wc ploffen. wel een leuke anekdote aan over gehouden. mijn dochter van net 2 is bezig met zindelijk worden en als ze plast op potje jubel ik haar het gloria toe. gevolgd door de felbegeerde sticker die ze mag plakken. toen ze mij op de maatbeker zag plassen zei ze: ooohoooo! mama goote meid!!! goete daan!!!!
Hoi hoi!!! Bij mn dochter 10 jaar geleden heb ik ook meegedaan. Ben na 2 weken gestopt, omdat ik echt vreselijk walgde van de lucht die uit de bussen kwam. Nu ben ik weer zwanger en heb het weer geprobeerd. Heb het helaas nog geen volle week volgehouden. Merkte dat de lucht weer niet te verdragen was voor me en doordat ik daar bij iedere plas al mee bezig was, kreeg ik mn blaas steeds niet goed leeg. Heb me dus weer afgemeld. Vind het nog steeds heel erg jammer, maar het ging weer niet. Supergoed van alle aanmelders en moeders (in spe) die deze missie wel hebben kunnen volbrengen. Groetjes Claire
ook ik doe mee! Ben met de 6 weken begonnen en doe mee tot en met de 16 weken. Ik vind dat ze erg goed werk doen en je mag inderdaad een leuk cadeau uitzoeken.
Ik heb me vorige week aangemeld maar ben nog niet gebeld. Als ik deze week niet gebeld word zelf maar weer eens proberen (ik kreeg een bandje toen ik belde de eerste keer, dus maar aangemeld via de website toen). Wil graag meedoen.
Fijn dat er nog zoveel meiden meedoen met mvm. Ik ben zelf zwanger geworden met een icsi behandeling dus heb ik het zelf nodig gehad. Bij mn vorige 2 zwangerschappen heb ik het gedaan en nu weer aangemeld. Dinsdag middag komt ze langs.