Hoi hoi Eind december bevallen en nu pas krijg ik in mijn gezicht een zwangerschapsmasker..En dat terwijl ik helemaal geen zonaanbidster ben. Wie heeft dit ook (gehad) en is hier iets aan te doen?
Ik heb het tijdens mijn eerste zwschap gekregen, ondanks dat ik nauwelijks in de zon kwam en met factor 50 smeerde. Er is niets aan te doen, tenminste ik heb niets gevonden. Mijn geluk is dat ik alleen een vlek naastmijn oog heb en dat vind ik niet erg. Hoe weet je dat het zwschapsmasker is? Lijkt me zo laat..
De huidtherapeut vertelde mij dat. Zij hebben er wel een soort van laserbehandeling voor maar dat lijkt mij nou niets... Ik vond het ook erg laat. Immers deze zomer pas gekregen.. Ik heb een grote vlek op mijn linkerwang, een kleine op mijn rechterwang en een vlek op mijn voorhoofd. Het valt andere niet zo heel erg op omdat ik ook wel wat sproeten heb maar ik vind het zelf niet mooi. Hoop dat er dus een of ander smeerseltje is wat helpt.
Ik heb het ook gehad (en nu nog steeds trouwens) na mijn bevalling. Ik smeer er Biodermal pigmentcreme op en dat helpt redelijk. In de herfst en winter werkt het heel goed, maar in de zomermaanden worden de vlekken helaas wel weer meer zichtbaar. Maar....altijd nog minder dan zonder de creme.