Even een vraag over de luiers. Anique gebruikt nu maatje 3. Ze is ruim 7kg. Ik vind ze wat krapjes. Normaal gebruikt ze Kruidvat, Pampers, C1000. Ik had dus maat 4 gekocht (Pampers, C1000, kruidvat). Hier zwemt ze werkelijk in. Is er een merk luiers dat er net een beetje tussen in valt? Kennen jullie dit probleem of moet ik gewoon nog wat langer maatje 3 gebruiken? :
ik gebruik zelf nr 4 van de labertheijn deze bevallen me erg goed de pasvorm etc is ook erg goed. en je zou eventueel van de huggies kunnen proberen die rekken een erg groot stuk mee dus dat moet dan vast ook wel lukken. en zolang nr3 nog goed zit zou je ook gewoon nog even kunnen wachten.
Ik vind de huggies ook wat ruimer vallen dan de pampers. Quinn blijft er ook droger in trouwens. Quinn is ruim 8 kilo weet niet precies hoeveel, en ik gebruik maatje 3 pampers op t moment. Ik heb nog 1 pak huggies maatje 3 liggen en ga daarna denk ik over op nummer 4.
Ik gebruik nog steeds maat 3 luiers (mn meisje is 8880 gram) van de kruidvat en die zitten erg goed nog.
Ik ben overgestapt naar maatje 4 van het kruitvat teun was op 3-4 7380 gram.....ze zijn wel ruim maar lekken niet...van maatje 3 had hij de ribbels in zijn beentjes staan en werd zijn kontje ook weer wat rood en nu geen problemen meer
gebruik je flex van pampers?.. want daardoor passen ze wel beter... en met 3 doe je behoorlijk lang.. er staat 9 kilo, maar das een indicatie.. ik denk ook niet dat je meisje al 9 kilo is toch? ik had ook 4 gekocht een keer.. maar die zijn echt veel te groot en 3 passen echt nog goed..
wow janette 4 maanden en nu al maatje 4... poeh he ! ja die ribbeltjes hebben ze altijd wel toch?.. ook met 4.. tenminste wel bij noa..
Ik heb maatje 3 voor mijn dochter van 2 jaar van Pampers Flex (tot 13 kilo is dit)! Voor mijn dochter van bijna 4 maanden gebruik ik maatje 2 van Pampers Flex (maatje 1-2 kan ook nog)! Wat verschilt dat dan nog he!
Ik ben ook pas overgestapt op maatje 4 van pampers. Jiri is nu 4.5 maand en weegt ongeveer 7.5/8 kilo. Ze lekken niet, ondanks dat er genoeg ruimte is. Heb ook nog getwijfeld of ik niet nog 3 zou blijven gebruiken, maar dit gaat ook prima. Is alleen duurder natuurlijk.