Hoi meiden, ik wou even horen of het normaal is dat ik ons klein meisje nog niet heb gevoeld? Ik begin me een beetje ongerust te maken! bedankt!
Het kan heel goed, als je placenta voor ligt of je baby veel naar je rug toe ligt dan voel je nog niks. Hoop voor je dat je snel wat voelt!
niet ongerust zijn hoor.. het verschilt nogal per persoon..(de 1 voelt het sneller als de ander) het kan er ook aan liggen of de placenta aan de voorkant ligt.. lfs
Hoi, Hoewel het heel jammer is, is het helemaal niet gek hoor! Het kan bij sommige vrouwen zelfs tot 24 weken duren voordat ze het voor het eerst voelen, zeker bij de eerste zwangerschap en/of als de placenta voor ligt. No worries! Ik hoop dat je het snel voelt Groetjes Patricia
Deze keer voel ik de baby ook pas duidelijk bij 19 a 20 weken terwijl ik mijn zoontje al bij 16 weken voelde. Bij mij komt het omdat deze keer mijn placenta aan de voorkant ligt.
bij de eerste voelde ik de baby ook pas met 19weken, heel licht, heel soms. Mn man voelde de baby pas met 23wk, ook heel licht.
bedankt meiden! Voel me al iets minder ongerust nu ik weet dat het heel erg verschillend is ik laat zeker iets weten als ik iets heb gevoeld
Zeker niet ongerust zijn!Zou ook goed kunnen dat je je baby wel voelt maar denkt dat het rommelende darmen oid zijn
Niet te druk maken hoor. Ik begon het ook pas heel lichtjes te voelen met 19 weken. Pas bij 20,5 week de eerste 'echte' schopjes gevoeld, ook nog vrij licht. Daarna werd het allemaal een stuk duidelijker.
wat de rest ook al zegt, het kan nog goed een paar weekjes duren voor je wat voelt, niet teveel zorgen om maken hoor!
Hier voelde ik de kleine pas na de 20 weken. Maar mijn placenta lag ook aan de voorkant.. Niet ongerust maken hoor!
hoi meiden, ik heb de baby gevoeld wat speciaal is dat... nog niet echt super hard ofzo, maar ik voel wel al iets Ben zo blij! Ik kan het niet beschrijven wat ik voel, zijn precies heel erg zachte stampjes...
Leuk dat je wat hebt gevoelt ThinkPink!Mijn placenta ligt aan de buikzijde en voel ook nog niets . Terwijl dit mijn derde zwangerschap is. Baal er stevig van en maak me er ook zorgen over. Maar gelukkig ben ik niet de enige, hopelijk voel ik binnenkort ook iets!
De meeste vrouwen voelen hun eerste kindje pas na minimaal 18 weken en veel ook later dus dat kan best meid!