hallo dames! Ik maak me zorgen ik weet niet meer wat ik moet doen. M'n laatste menstruatie heb ik begin april gehad en ik ging er vanuit dat ik begin mei weer Ongesteld zou worden. Nou eenmaal begin mei kreeg menstruatiebuikpijn dus ik dacht nou mooi op tijd ging ik naar de wc klein beetje bloedverlies ik dach het zal doorZetten. De volgende ochtend wakker ik alvast een nieuwe maandverband meenemen want die ik nu aanheb zal wel volzitten na een nacht slapen eenmaal in de wc geen druppel in m'n maandverband uiteindelijk duurde dit allemaal maar ook 3 dagen ik vond het maar vreemd, maar tegelijkertijd dacht ik ook mischien ben ik zwanger waar ik nu ook nog steeds op hoop. Na die lichte bloedverlies heb ik zwangerschapstest gedaan was negatief helaas maar ik heb nu ruim 2 weken na die lichte bloedverlies al sinds 3 dagen onderbuikpijn en onderrugpijn alsof ik ongesteld moet worden maar ik wordt het maar niet wat moet ik doen jongens ik heb verder wel gevoelige borsten en snel moe soms benauwd maar verder niet echt klachten. Weer een test doen of gwn afwachten hoewel ik daar totaal niet van hou
Misschien had je nog niet genoeg HCG in je bloed. Nu waarschijnlijk wel, dus nog een keer testen is zeker mogelijk om het een en ander uit te sluiten. Je kunt ook bloed prikken bij de huisarts. Was je cyclus erg regelmatig? En heb je je ovulatie bijgehouden?
Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad. En eerlijk gezegd heb ik m'n ovulatie niet bijgehouden. Maar horen de symptomen die ik heb bij een zwangerschap denk je?
Ik had lage onderrugpijn en lichte buikkrampen toen ik zwanger bleek, dus ik zou er nog een testje tegenaan gooien
hee dames, ja ik heb eergister een test gedaan. helaas was het resultaat negatief, maar ik heb nog steeds een paar symptomen dus maandag ga ik even langs de huisarts.
Ik heb precies het zelfde als jou!!! Laaste x ongi was 9 april, mijn cyclus is 31 dagen Tot nu toe geen ongi en geen posi test :s Wel de zelfde symptomen als jij!
Ik denk dat die 3 dagen licht bloedverlies wel je ongesteldheid was en dat je nu dus je eisprong hebt. Dat kan zeker ook zulke klachten geven . Als ik goed zit, dan wordt je over ongeveer 2 weken ongesteld.