Zwangerschapsmasker

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lumiere, Aug 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Weet iemand of een zwangerschapsmasker alleen in je gezicht is?

Ik ben vorig jaar bevallen en het valt me op de dat de "spleet" tussen mijn borsten een beetje lichtbruinig is. Vlekkerig lichtbruin. Lijkt wel een beetje aangebrand. Dat was vroeger niet zo. Ik heb een hele grote cupmaat dus het is niet zichtbaar in de spiegel omdat ze tegen elkaar aanzitten, alleen als ik mijn borsten een beetje opzij duw.
    Ik zat afgelopen weekend met een vriendin op terrasje, zij had precies dezelfde lichtbruine vlekken in haar gezicht en de arts had haar gezegd dat het nog een zwangerschapsmasker was (ze is een maand voor mij bevallen). En dat het niet meer gaat verdwijnen.

Ik krijg 22 sept een borstverkleining, ik ga van F naar C als het goed is, dus dan is dat lichtbruine vlekkerige wel zichtbaar.

2. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

Aug 30, 2014
    575
    2
    16
    Zei de arts dat dat nooit meer wegtrekt zwangerschapsvlekken?
    Dan heb ik ook een probleem in m'n gezicht.
    Is nog wel wat onregelmatig bruin.

Ik hoop voor je dat de verkleuring na je borstverkleining toch meevalt. Sterkte!

3. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Nou ja, liever op die plek dan net als bij mijn vriendin, zij heeft een plek rond haar ene oog, net alsof ze een blauw oog heeft gehad. Haar jongste is nu 16mnd en het is nog even zichtbaar bij haar als bij de bevalling....

Ik hoop voor jou dat het wel wegtrekt

4. Biancatje84

Biancatje84 Actief lid

Mar 5, 2015
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb ook een zwangerschapsmasker, al heel snel opgelopen van nog niet eens zitten in de zon maar ff op de fiets of stukje lopen en t was al raak. je kunt de vlekken zowel in je gezicht, als in je hals en decolete krijgen, en idd, het zal nooit meer helemaal verdwijnen, iets vervagen, dat wel. maar helaas zal t altijd te zien zijn

5. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

May 12, 2015
    1,719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Hmm. Pigmentvlekken op een plek die nauwelijks zon ziet.

Is het er droog of juist vochtig? Wellicht dat dat invloed heeft.
    Hier een heel droge huid inn oksels en doorlopend over bovenarm, die droge plekjes zijn dus verkleurd.

De televisie roept net biodermal tegen pigmentvlekjes. Wie weet helpt dat?

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,262
    6,158
    113
    Ja zwangerschapsmasker verdwijnt niet meer helaas. Ik heb nu 2 vlekken in m'n hals, gelukkig valt het niet zo op, het pigment is bij mij sowieso niet heel erg gelijkmatig verdeeld, ik word 'vlekkerig' bruin. Maar dat is als je er echt bovenop zit, die vlekken in m'n hals zijn wel zichtbaar van een afstandje.

Maar ik heb ze dus in m'n nek zitten. Het is wel bijzonder dat het bij jou op een plek zit die verborgen zit, of heb je er wel mee in de zo'n gezeten?

7. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik heb het ook in mijn gezicht en draag nu standaard op die plekken factor 50, maar dan nog blijft het zichtbaar :( Ik heb al van alles geprobeerd van biodermal tot allerlei blekingscremes speciaal tegen die vlekken.

8. Biancatje84

Biancatje84 Actief lid

Mar 5, 2015
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    zonde van je geld geloof me

Share This Page