zwangerschapskleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danie1991, 3 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danie1991

Danie1991 Actief lid

18 aug 2014
    449
    0
    0
    haaay ik ben echt nog maar net zwanger. (denk een week of 6, volgende week vk)
    maar ik zie er nu al uit als een rollade in mn eigen broeken. eigenlijk vind ik het echt te vroeg om al te gaan kijken naar positiebroeken. Maar het lijkt echt nergens na.
    't is niet dat ik dun was ofzo :p maar het valt mij nu heel erg op. zijn er meer mensen die bij een (tweede of latere) zwangerschap al heel snel groeiden. word er namelijk erg onzeker van.. :p volgensmij valt het nu alleen maar extra op. :p niet dat mensen 't niet mogen weten. maar we waren eigenlijk wel van plan om nog een aantal weken te wachten of alles goed is/gaat..

2. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Ja bij een tweede is dat normaal.

3. Danie1991

Danie1991 Actief lid

18 aug 2014
    449
    0
    0
    Oooh oke, had namelijk de vorige keer een keertje bij 20 weken ofzo.
    mn vriend zei al; je word nu al rond.. (hij is aardig he :p haha)

4. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Misschien jurkjes met positie legging of panty dragen? Dan valt het minder op maar heb je er geen last van.

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Vaak heb je in het begin van je zwangerschap een "darmenbuikje". Dat trekt meestal ook weer weg. Bij mijn jongens heb ik er geen last van gehad, maar deze keer wel. Ik kon mijn broeken niet echt fatsoenlijk aan, zat heel vervelend.
    Jurkjes en panty's gaan vaak beter, ik durfde mijn eerste positiebroek echt pas na de termijnecho te kopen, maar dat is persoonlijk, mijn schoonzus droeg bij beide zwangerschappen wel al met 7 weken positiekleding. Doe wat jij fijn vindt, een net zittende broek is gewoon wel fijner.

6. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Ik heb er ook al last van. Nu was ik ook niet de slankste. Heb maar gewoon mijn zwangerschapskleren al aangetrokken. Voelt wel wat raar, maar anders ligt het toch maar in de kast.

7. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ik begon te met 15 weken te dragen. Was een beginnend buikje maar 't zat zooo lekker.
    Dus waarom zou je t niet doen als t veel comfortabeler zit dan je eigen kleding? Bij H&M hebben ze hele leuke jeans. En anders online bij c&a, miss team of wehkamp.

Anders inderdaad jurkjes gaan dragen?

8. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Dit is m'n eerste zwangerschap en ik draag ook al sinds week 13 een positiebroek hoor. Daarvoor had ik ook al echt een darmenbuikje, dus toen moest ik al een elastiekje doen door het knoopsgat van m'n broek :) Het zat gewoon niet lekker meer, dus doe waar je je goed bij voelt!

9. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik draag ookal een zwangerschapsbroek. Zit veel fijner :)

10. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Doen waar jij je lekker bij voelt! Ik vond het een verademing om een positie broek te dragen en dat was deze keer al rond 8 weken!

11. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Die opmerkingen herken ik haha. Net voor m'n zwangerschap was ik al wat aangekomen en nu wordt m'n buik ineens ook ronder hihi. Vanavond 1e echo.

12. Aliwen

Aliwen Actief lid

7 aug 2015
    394
    31
    28
    Kleuterjuf
    Gelderland
    Mijn buik groeide ook al heel snel (2e zwangerschap). Ik ben al snel overgestapt naar positiebroeken. Heerlijk :)

13. Danie1991

Danie1991 Actief lid

18 aug 2014
    449
    0
    0
    ben nu eerst een paar dagen vrij, maandag vk. als alles goed is toch maar opzoek. want twee van mn broeken zijn kapot gegaan en vind 't dan ook zonde om nog eerst een 'gewone' broek te kopen.
    maar eerst maar kijken hoe 't gaat maandag ..

14. Danie1991

Danie1991 Actief lid

18 aug 2014
    449
    0
    0
    veel succes <3

15. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Hier hetzelfde probleem, best al een rond buikje;) bij mijn zoontje droeg ik ook al rond 9 weken positiebroeken want mijn gewone broeken zaten zo oncomfortabel dat ik daardoor buikpijn had.

Nu dit weekend maar eens de zolder op om de positiebroeken op te zoeken, ben het er ook niet mee eens maja!

16. Danie1991

Danie1991 Actief lid

18 aug 2014
    449
    0
    0
    die heb ik de na de vorige zwangerschap helemaal afgedragen.. :p en denk dat ze helaas ook niet meer passen ondertussen. wel een goeie reden om eens voor mezelf te shoppen :p

17. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0

Hihi ik heb een paar dingen kunnen bewaren. Maar idd een hele goede reden :D

18. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Mijn eerste zwangerschap en ik had met 6 weken al de eerste positie kleding gekocht.. Kon toen nog een tijdje mijn eigen kleding aan maar vanaf een week of 10 ging het echt niet meer..
    En in die tussentijd had ik zo nu en dan ook wel eens mijn positie broek aan.
    Je ziet er geen verschil in dus waarom zou je het niet doen? Je voelt jezelf er alleen maar lekkerder in..

19. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Dit is mijn eerste zwangerschap en ik merkte ook bij een week of 7-8 dat mijn lijf veranderde.
    'Darmenbuikje' en m'n bh's paste niet meer.
    Heb toen positiebroeken gekocht, dát was een verademing! En niemand had het in de gaten :)

20. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Is heel norma bij 2e had ik met 8 wkn positie broeken aan. Bij 3e zelfs met 6 weken al..

Deel Deze Pagina