Hoikes, Ik ben nu 12 weken zwanger en een kleine 2kg bijgekomen. Mijn plat buikje waar ik vroeger zo trots op was is niet meer zo plat. Nu moet ik binnen een maand naar een trouwfeest en wil ik graag gaan shoppen. Ik ben nogal een moeilijke en weet dat ik niet op 123 mijn ideale outfit zal vinden, temeer daar ik nu in een andere stijl zal moeten zoeken. Maar waarmee moet ik rekening houden? Gaat er veel bijkomen tussen de derde en vierde maand?
dat is voor iedereen verschillend. Ik ben nu bijna 33 weken zwanger en pas net 6,9 kilo aangekomen terwijl sommige op 27 kilo zitten, ik begon ook pas met aankomen bij 22 weken geloof ik , dus dat valt echt niet te zeggen!
Helemaal eens met Devilchase... er valt niets van te zeggen. Ik zou proberen zo kort mogelijk van te voren te gaan shoppen voor iets nieuws. Tenminste je kan natuurlijk nu wel rondkijken maar nog even niets kopen. Het kan echt raar lopen hoor. Helaas.. zo ziet het leven de komende maanden eruit...
het wisselt echt per persoon. zo kwam ik bijna niet aan en in de laatste 3 en half week ben ik 4 kilo gegroeid. zit nu nog maar op 8 kilo, maar heb wel een flinke buik. Als je iets gaat kopen zou ik t doebn met elastiek, dat rekt dan altijd nog met je buik mee en ook je bovenstuk zou ik zorgen dat het een flexibele stof is dat wat mee kan rekken. suc6