Wie denkt ook over tijd te lopen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dora en Boots, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Haai!

In tegenstelling tot wat veel zwangeren denken (eerder bevallen);)
    denk ik zelf dat deze kleine pas komt na de uitgerekende datum.

Meerdere die dat gevoel hadden/hebben?

Kunnen we checken of het klopt!:D

2. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ja! Ik ben 1 november uitgerekend, maar ik voel al maanden dat 9 of 10 november DE dag zal zijn.

3. mamamoon86

17 apr 2011
    73
    0
    6
    Ik grapte ook al tegen mijn vriend dat we waarschijnlijk een kerstkindje krijgen :p Hij keek iets wat bedenkelijk en vroeg zich toen af ze me echt tot die tijd door zouden laten lopen.....:D

(uitgerekend op 2 november)

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Bij mn zoontje was ik er van overtuigd dat hij minimaal een week te laat zou komen, hij was er al met 40+3.
    Nu ga ik er weer vanuit dat het wat later komt, dan kan het ook alleen maar meevallen.

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Bij J. zei ik steeds 'of ze komt een flink aantal dagen te vroeg, of ze komt een flink aantal dagen te laat'. Dat laatste was het geval (toen kwam ze nog niet uit zichzelf, ik ben ingeleid). Ik ga er nu vanuit dat nr. 2 ook te laat komt. Laatst had ik opeens een datum na de uitgerekende bevalling in mijn hoofd. Toen ik het na ging rekenen was die datum evenveel dagen overtijd als dat ik met J. overtijd heb gelopen... Zal wel niets zeggen, maar vond het toch wel apart. Ik weet ook nog niet of ze me dit keer wel zoveel dagen overtijd zullen laten gaan, ze gaan nu met 34 weken kijken of het kindje niet weer zo groot is.

6. happymama

happymama Niet meer actief

ik hoop dat ie eerder komt heb niet bepaald een makelijke zwangerschap . maar dan zal je net zien dat dat dus niet gaat gebeuren dus ben benieuwd

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik ook.
    En bij de 1e ook. Ik had zo het idee dat ik de 42 weken ging halen bij nr1, omdat ik weinig last had, de kleine niet was ingedaald, en flink overtijd lopen in de familie zit..
    Dus ik was verbaasd dat ventje zich bij 41+1 aandiende..

Deze keer ga ik dus ook voor 8 daagjes overtijd. Of misschien 10, want de termijnberekening is bijna onmogelijk met mijn cyclus (met deze datum 28 dagen, terwijl ik bijna altijd tussen de 30-35 dagen zat)

Deel Deze Pagina