Haai! In tegenstelling tot wat veel zwangeren denken (eerder bevallen) denk ik zelf dat deze kleine pas komt na de uitgerekende datum. Meerdere die dat gevoel hadden/hebben? Kunnen we checken of het klopt!
Ik grapte ook al tegen mijn vriend dat we waarschijnlijk een kerstkindje krijgen Hij keek iets wat bedenkelijk en vroeg zich toen af ze me echt tot die tijd door zouden laten lopen..... (uitgerekend op 2 november)
Bij mn zoontje was ik er van overtuigd dat hij minimaal een week te laat zou komen, hij was er al met 40+3. Nu ga ik er weer vanuit dat het wat later komt, dan kan het ook alleen maar meevallen.
Bij J. zei ik steeds 'of ze komt een flink aantal dagen te vroeg, of ze komt een flink aantal dagen te laat'. Dat laatste was het geval (toen kwam ze nog niet uit zichzelf, ik ben ingeleid). Ik ga er nu vanuit dat nr. 2 ook te laat komt. Laatst had ik opeens een datum na de uitgerekende bevalling in mijn hoofd. Toen ik het na ging rekenen was die datum evenveel dagen overtijd als dat ik met J. overtijd heb gelopen... Zal wel niets zeggen, maar vond het toch wel apart. Ik weet ook nog niet of ze me dit keer wel zoveel dagen overtijd zullen laten gaan, ze gaan nu met 34 weken kijken of het kindje niet weer zo groot is.
ik hoop dat ie eerder komt heb niet bepaald een makelijke zwangerschap . maar dan zal je net zien dat dat dus niet gaat gebeuren dus ben benieuwd
Ik ook. En bij de 1e ook. Ik had zo het idee dat ik de 42 weken ging halen bij nr1, omdat ik weinig last had, de kleine niet was ingedaald, en flink overtijd lopen in de familie zit.. Dus ik was verbaasd dat ventje zich bij 41+1 aandiende.. Deze keer ga ik dus ook voor 8 daagjes overtijd. Of misschien 10, want de termijnberekening is bijna onmogelijk met mijn cyclus (met deze datum 28 dagen, terwijl ik bijna altijd tussen de 30-35 dagen zat)