Afgelopen jaar heb ik een opleiding gevolgd voor wellnessmasseur, en nu denk ik er aan om een zwangerschapscursus te gaan volgen. Dus... ...Ik zou graag willen weten of er animo zou zijn om een zwangerschaps massage te krijgen. Dus voor ontspanning en ook voor eventuele klachten te verminderen (verhelpen durf ik niet te zeggen)
Lijkt mij wel heerlijk eigenlijk! Ik zou het wel overwegen als het hier in de buurt wordt aangeboden voor een redelijke prijs!
Kijk, dat is mooi. Fijn dat er mensen op zoek naar zijn. Mijn idee was dan ook om wat foldertjes te laten drukken en dan bij vk praktijken neer leggen. Uiteraard als ik de cursus gehad heb dan
Lijkt me heerlijk. Ik heb 2,5 geleden me nog laten masseren. Zo relaxed. Alleen zou ik nu toch niet meer echt lekker plat op mn buik op zo'n tafel kunnen liggen. Maar een stoelmassage zou me heerlijk lijken en ik zou t mezelf zeker kado doen als t een beetje schappelijke prijs is.
Volgens mij kan het ook zittend en op je zij liggend zeker als je al niet meer op je buik kunt liggen
Ik heb er één gehad en vond het heerlijk. Ik lag op mijn rug op een warm water kussen. Hierdoor konden ze ook makkelijker de rug masseren, zonder dat ik me om hoefde te draaien. Heerlijk!
Gisteren door mijn vriend gemasseerd op een stoel (achterstevoren met een kussen tegen mijn buik) heeeerlijk!
lijkt mij heerlijk...ben hier in de buurt al op zoek geweest en die hebben een speciale massagetafel waar de buik in past zodat je als zwangere toch op je buik kunt liggen....tevens hebben ze uitsparingen voor de borsten voor als je borstvoeding geeft en massage na je zwangerschap wilt...lijkt mij ideaal... veel succes er mee! Massage praktijk 'Peace of Mind' : Praktijk en zwangerschaps massage tafel
Ik wist wel dat ze bestonden die tafels maar heb er nog niet specifiek naar gezocht. En mooi dat er ook een borstuitsparing inzit!
ben van plan om in mijn verlof over 7 weken er een behandeling te gaan doen, dus kan ik je ook vertellen of het echt zo lekker ligt hihi...maar misschien heeft iemand hier al ervaring...
Ik las net ook al dat sommige buiken er niet inpassen en of de borsten omdat de persoon te groot of klein was. Maar goed. Die tafels zijn mooi aan de prijs. Eerst dan maar op mijn gewone tafel proberen met voedingskussen. Schijnt ook goed te kunnen. Ik kan altijd nog verder kijken naar een andere tafel