laaghangende buik, volgende keer weer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pass, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pass

pass Lid

26 feb 2013
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben twee maanden geleden bevallen van een prachtige zoon.
    Mijn zwangerschapsbuik was de gehele zwangerschap enorm laag.
    Ik kwam bij de dokter voor een navelbreuk en hij zei zelfs wat een vreemde vorm buik...Ik heb ook ontzettende striemen hier aan over gehouden. In elk geval mijn buik hing zo laag dat ik de laatste weken niet meer goed kon zitten en ook niet liggen. De 2 dagen voor mijn bevalling heb ik niet geslapen en bijna alleen maar gestaan omdat zitten en liggen echt niet ging. Als ik ging zitten en liggen begon hij enorm te spartelen alsof er dan niet genoeg ruimte voor hem was. De dag van mijn bevalling 40 w 5 d, wilde ik ook om inleiden vragen want het ging echt niet meer. Doordat ik niet geslapen had en bijna alleen op mijn benen stond ben ik bij een heftige wee door mijn benen gezakt. Flauw gevallen dus. Ik heb te lang op mijn benen gestaan. Toen ik bijkwam moest ik direct op bed gaan liggen en vanaf dat moment is het bergafwaarts gegaan. In elk geval door die laaghangende buik heb ik een enorm zware bevalling gehad. Ik vroeg me af of je zwangerschaps buik elke keer hetzelfde is of hoeft dat niet en heeft iemand hier ervaring mee?, niet kunnen zitten en liggen door de buik?
    Ik ben bang dat als ik weer zwanger ben dat het hetzelfde gaat.

groetjes

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Geen ervaring mee, maar klinkt behoorlijk heftig zeg.
    Maar je hoort wel vaker bij vrouwen dat de buik anders is dan bij de 1e of 2e. Elk kindje s ook nog eens anders dus misschien dat dat ook nog meetelt.

Ik hoop voor je dat de volgende zwangerschap en bevalling makkelijker zullen zijn.

3. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    ik heb het bij de eerste niet gehad maar bij de 2 de 3 de en 4 de wel een goede stevige buik band kan een uitkomst zijn. vond het zelf niks en zeker met dit warme weer. maar misschien een idee voor de volgende keer.

en wat heb jij het zwaar gehad voor je bevalling. rust maar goed uit en een volgende keer kan wel heel anders zijn

4. pass

pass Lid

26 feb 2013
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat de volgende zich wat hoger nestelt:p en de zwangerschap en bevalling anders loopt. Ik zal in ieder geval wel een buikband proberen mocht het toch zo verlopen.
    Heel erg bedankt voor jullie reacties:)

groetjes

Deel Deze Pagina