Graag weer wat ervaringen gevraagt

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ridydj, Dec 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ridydj

Ridydj Lid

Apr 2, 2014
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi dames
    het toch nog even een vraagje ben vandaag 11+4 weken zwanger
    nu vermoed ik dat ik gisteren het kindje heb gevoeld de wel bekende lopjes.
    alleen ik durf het niet met zekerheid te zeggen het lijkt wel zo.
    mijn laatste voldragen zwangerschap is 10 jaar geleden dat is wel erg lang om het te herkennen.
    maar stel dat t toch het kleintje is is het dan zo dat ik nu dagelijks plopjes moet voelen of kan daar ook zomaar een paar dagen tussen zitten en dan weer ineens plop daar ben ik weer.haha

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Leeuukk :D
    kan heel goed hoor! Ik twijfelde ook zo erg met een week of 10/11 maar bij de echo wist ik zkr dat ik ze gevoeld had!
    Er kan zeker wat dagen tussen zitten. Het is nog zo klein. Je moet net de goede omstandigheden hebben dat jij rustig bent bijv en die kleine ook goed ligt. Geniet er van en geen zorgem dus als je hem/haar nu een week niet voelt.

3. gitta

gitta Fanatiek lid

Oct 22, 2013
    2,625
    427
    83
    Vanaf week 26 of 28 (ben het nu alweer vergeten:D) moet je je kindje dagelijks voelen.

4. Ridydj

Ridydj Lid

Apr 2, 2014
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heel erg bedankt voor je reactie
    Nu weet ik dat het ook zomaar een paar dagen tussen kan zitten haha anders zou ik indd weer in paniek zijn haha

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Ik ben er eerlijk gezegd een beetje sceptisch over zo vroeg. Ik zeg niet dat het niet kan hoor, maar zelf voel ik ook weleens iets maar ga ervan uit dat het m'n darmen zijn.
    Maar goed, je moet geloof ik pas rond de 28 weken je kindje dagelijks voelen.

6. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Met 11 weken is de baby nog maar zo'n 4cm en weegt zowat niks. Een schopje van een "voet" dat enkele mms groot is, nee dat kan niet. Maar over een aantal weken wel aangezien ze groeienals kool ::D

7. Juels75

Juels75 Actief lid

Aug 11, 2014
    294
    0
    0
    Je baby is nu ongeveer 5 cm groot en zit in een ballon met vruchtwater. De kans dat je hem/haar dagelijks voelt is zeer minimaal. De meeste vrouwen voelen pas leven vanaf 18 tot 22 weken, dus maak je absoluut niet ongerust als je niks voelt rond dit zwangerschapstermijn.

8. Ridydj

Ridydj Lid

Apr 2, 2014
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    Beste dames
    ik heb het ook niet over de echte schoppen die duidelijk voelbaar zijn verder in de zwangerschap ik voel "plopjes" dit is mijn 4 de kindje en meen gelezen te hebben dat je het dan eerder zou kunnen voelen ivm dat je het gevoel zou herkennen het is voor mijn 10 jaar geleden dat ik een voldragen zwangerschap heb gehad hen weet dus niet of het indd het kindje zou kunnen zijn 😊

Share This Page