ik kwam een leuke test tegen namelijk de zouttest mischien wel leuk om te proberen leuk voor dames die vroeg zwanger zijn maar ook leuk voor dames die al zwanger zijn en al weten wat het geslacht is om te kijken of de test klopt Super leuke thuisexperiment met direct (binnen 2/3 minuten) resultaat om al in de eerste maand zwangerschap het geslacht van je baby te voorspellen. Hallo moeders en aanstaande moeders, Graag wil ik een aanpassing doen op de misschien nu "wel bekende" zouttest. Het gebruik van urine verzameld gedurende de dag bleek een negatieve invloed op de test te hebben. Het is van belang dat ochtendurine word gebruikt ongeachte de duur van de zwangerschap. Ook was er veel vraag naar de hoeveelheid zout dat gebruikt moest worden. Houd voor een "normale" beker 2 eetlepels zout aan. Heb jij altijd vroeg willen weten wat er nou in je buikje slaapt? Een knappe jongen of een prachtige dame? Heb je er al een voorgevoel over en wil je iets meer zekerheid? Of weet je al het geslacht maar je vind het leuk om toch mee te doen? Doe dan mee aan dit superleuke, makkelijke en in Azie een veel gebruikte thuis test. Wat heb je nodig? Een doorzichtige glas Zout (fijn zout) Je eigen ochtend urine Wat moet je doen? Verzamel je ochtendurine. Neem het doorzichtige glas en bedek de bodem met een laagje zout (gemiddeld 2 eetlepels, en niet te veel of te weinig). Giet je urine over de zout heen en zorg dat de helft van de glas gevuld is met urine. Kijk direct (binnen 2/3 minuten)wat er gebeurd. Resultaat: Zie je dat je urine (een beetje) verkleurt en troebel wordt, en/of een soort van bubbeltjes laag of wolkjes patroon (aan de oppervlakte) ontstaat dan ben je waarschijnlijk zwanger van een jongen! Zie je dat je urine dezelfde kleur behoud helder blijft, en/of er een soort van langwerpige slierten vanuit de bodem naar de oppervlakte zwemmen en meteen verdwijnen dan verwacht je een meisje! Dit is echter een experiment, en het kan kloppen en het kan ook niet zo zijn.Als je een andere resultaat krijgt of de resultaat is niet duidelijk probeer het opnieuw. let op:Voor tweelingen met een verschillend geslacht geeft dit onjuiste resultaten. Ik doe een oproep aan moeders die het geslacht al weten om dit voor de gein te proberen en ons te vertellen of dit klopt met wat de echos hebben laten zien!
Dat ga ik uitproberen! Ben benieuwd naar de resultaten van de mama's due het geslacht al weten, ik moet nog een week of 20 wachten.
nouja idd voor de mensen die het al weten die kunne het zeggen of het klopt maar voor de mensen die een vermoeden hebben kunnen ze kijken of dat klopt en zodra de kleine frummel er is kunnen ze zeggen of de test klopte ik weet wel dat hij bij mijn vorige zwangerschap wel klopte
wat grappig nou ben heel benieuwd geworden dus ga het morgenochtend proberen (als ik het niet vergeet door me zwangerschap )
Ik lees het nu pas en te laat natuurlijk maar wil het wel proberen. Dus dan morgen maar. Over 3 weken hoop ik te weten wat het is dus dan laat ik het weten
Begin dit jaar was er ook al een topic met deze leuke test. Ik heb hem toen gedaan en bij mij klopte hij!!
Hi ! Ik heb zojuist het testje gedaan, het waren duidelijk " wolkjes" 24 dec weet ik zeker wat het word! Ik zal updaten! Liefs,
Net het tekstje gedaan en volgens deze een meid Volgens de Chinese kalender ook nou 22 december weet ik het dus ben benieuwd
Ik heb hem ook gedaan! Uitslag was duidelijk een jongen, volgens de nub krijgen we een jongen, aankomende vrijdag weten we of het klopt