JEeee wilde even delen dat ik EINDELIJK wat heb gewonnen uit de WIJ Jonge Ouders. Ik bel iedere maand voor bel&win ongeveer 5 x. En nu eindelijk prijs!; de Top Mark Kinderstoel !Dus helemaal blij
ja ik speel normaal alleen mee met spelletjes op de radio... laatste keer was 1-1-2010 maar toen won ik ook gelijk 5380 euro op radio 538
Wat gaaf zeg! gefeliciteerd! Ik heb een keer een duo kinderwagen gewonnen met die bel actie. Ik heb m erg veel gebruikt, en was er dolblij mee
ja ik dacht dus ook altijd bij dat bel&win dat lukt nooit of zou er wel echt iemand winnen? (best erg eigenlijk dat ik dat dacht) maar ja hoor heb nu 5x gebeld en ik had hem dus ben erg benieuwd! Ik vind het altijd wel leuk om mee te doen en nu blijf ik het ook doen natuurlijk
oh leuk een ervaring! Nou ik benieuwd.. ze nemen begin aprik contact op voor de kleur.. en ik wil zo graag de roze
gaaf zeg! Ik krijg het blad helemaal niet meer binnen! ik dacht dat je hem kreeg tot de 1ste verjaardag?
ja klopt normaal tot de 1ste verjaardag inderdaad! En dan kun je hem ook hebben maar dan moet je betalen. Dus ik zou even mail sturen o.i.d. hoor, is toch leuk om iets te lezen iedere maand!